ponedjeljak, 30. lipnja 2014.

Ljetne nagrade :)

Bok ljudi, evo me da vam napokon do kraja razotkrijem o kojim se knjigama radi :D




1. Magija Krvi Tessa Gratton

Paranormalna ljubavna priča za sve obožavatelje romana Stephenie Meyer. Silla Kennicott nikako ne može izbaciti iz glave sliku svojih mrtvih roditelja i postaje opsjednuta knjigom čarolija koja joj misteriozno stigne poštom. Krv je zajednički sastojak svih čini opisanih u toj knjizi; a ako joj to može pomoći da otkrije istinu o smrti roditelja Silla je itekako spremna proliti koju kap vlastite krvi. Tu je još i Nick – novi učenik u školi od kojega joj srce brže kuca. I on ima nekoliko tajni i dobro je upoznat s magijom. Spojeni sudbinom i ljubavnom kemijom, Silla i Nick moraju saznati tko još zna za njihove tajne moći i spreman je na sve da im oduzme knjigu čarolija.


Tessa Gratton mlada je američka književnica s diplomom iz ženskih studija (2003). Nakon što je zahvaljujući očevom zaposlenju u američkoj mornarici proputovala svijet, skrasila se u Kanzasu. Njezin prvijenac Magija krvi (Blood Magic, 2011.) eksplozivan je i opojan roman o ljubavi od koje zastaje dah.



2. Ovako Priča Završava Kethleen Macmahon

Kao i svaka dobra ljubavna priča i ova se događa u trenutku kada bismo je najmanje očekivali, u trenutku kada je sve oko protagonista nekako dovedeno do ruba. Ovako priča završava događa se zimi 2008. godine. Dvoje se ljudi sreće u vrijeme kada se čini da je svijet uhvaćen u drami izbora za američkog predsjednika i katastrofalnog pada globalne ekonomije.

Bruno je Amerikanac srednjih godina, bankar, koji nakon što je izgubio posao dolazi u Irsku tražiti svoje korijene. Tamo sreće Addie, arhitekticu bez posla koja se upravo oporavlja od propale veze. Njihovi se svjetovi sudaraju, zaljubljuju se, ali vrlo će brzo njihova veza biti stavljena na kušnju na način za koji nisu mislili da je moguć...

Ovo je priča o identitetu, snazi optimizma, neumoljivom tijeku vremena, ali i priča o dvoje ljudi koji su pronašli radost jedno u drugome kada su to najmanje očekivali. Ovo je priča o obitelji, psima i plivanju u moru, priča o prošlosti, budućnosti i neuhvatljivoj vještini uživanja u sadašnjem trenutku.

„Bruni i Addie lako ćete povjerovati, ali ćete ih teško zaboraviti."Irish Times

„Nemoguće je okrenuti glavu od ove ljubavne priče: ona je neobična, zrela, ali i ugodno opuštena.“ Observer



3. Noćni Cirkus Erin Morgenstern

Cirkus stiže bez najave.

Ne prethode mu nikakve objave.
Naprosto je tamo, a još jučer nije ga bilo.

Crno-bijeli prugasti platneni šatori kriju jedinstveno, neponovljivo iskustvo prepuno iznenađenja što oduzimaju dah. Zovu ga Le Cirque des Rêves i radi isključivo noću.

No iza kulisa odvija se žestoko nadmetanje – dvoboj mladih mađioničara Celije i Marca, za koji su ih od djetinjstva pripremali njihovi prevrtljivi učitelji. Njih dvoje ne zna detalje te igre u kojoj preživljava samo pobjednik, a cirkus je tek pozornica za tu izvanrednu bitku mašte i volje. No Celia i Marco, sebi samima usprkos, naglavce se survaju u ljubav – duboku, čarobnu, zbog koje svjetla trepere, a soba se zagrije i kad se tek dodirnu rukama.


Bila to prava ljubav ili ne, igra se mora odigrati, a sudbine svih koji u njoj sudjeluju, od ansambla izvanrednih cirkuskih izvođača do vlasnika, vise o niti, u zraku, opasno, poput neustrašivih akrobata.



Erin Morgenstern književnica je i umjetnica. Veći dio onoga što piše i slika na ovaj su ili onaj način bajke. Živi u Massachusettsu.



A sad, nešto više o samom nagrađivanju . . .
Ono će se odvijati kroz sljedeća tri mjeseca, znam, možda će se nekima to činiti dugo, ali u pitanju su tri knjigice pa se nadam da ne zamjerate :)
Prvi mjesec će mi biti najbitnije da vas vidim koliko ste aktivni na blogu, fejsu ili drugim društvenim stranicama (gore desno je popis svih mojih profila). Zato komentirajte, lajkajte, podijelite s prijateljima, a na kraju mjeseca (31.7.) ću odlučiti tko će dobiti knjigu. Nagrađeni/nagrađena će imati čast izabrati  između ova tri naslova da mu/joj stigne na kućnu adresu :) Nije čak niti bitno jeste li iz Hrvatske, BIH, Srbije ili neke druge države dokle god znate čitati na HJ ;)


Sretno svima!

23 komentara:

  1. joj, super nagrade! nisam čitala nijednu, ali sve tri zvuče odlično!
    i mislim da 3 mjeseca nije dugo, i sviđa mi se što ćeš nagraditi tri osobe :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, nisam željela da baš jedna osoba odnese sve iako bi se to nekima možda svidjelo ;) ali ovako mi se čini poštenije :D

      Izbriši
    2. slažem se, dobra odluka :)

      Izbriši
  2. Bravo Nina :) Darivanje je pun pogodak :) I izvrsna ti je ideja da nagradiš tri osobe u rasponu od tri mjeseca! :) :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđaju :)

      Izbriši
    2. magiju krvi sam pročitala i zanimljiva knjigica

      Izbriši
  4. Noćni Cirkus mi je jedna od najdražih knjiga ikada :) Magiju krvi imam ali još je nisam pročitala :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe drago mi je da ti se Noćni Cirkus sviđa. Ovo nije zadnji giveaway koji ću održati sigurno, ako već imaš ove knjigice bar se nadam da ću sljedeći put pogoditi one koje nemaš ;)

      Izbriši
    2. Haha nema veze. Sviđa mi se tvoj blog :) I ja imam blog na kojem radim recenzije knjiga i stranicu na fb o knjigama :P ,ali sve je na engleskom jeziku jer uglavnom i čitam na eng. A kaj se tiče giveawaya u kojem je knjiga koju nemam sretno jer ih imam fakat puno haha xD

      Izbriši
    3. Da, skužila sam da imaš blog i još jučer zavirila na njega :) sladak je i sviđa mi se, definitivno ću te pratiti :) slobodno mi stavi link svoje fb stranice da ju lajkam :D što više bookwormova to bolje :D
      Može neka fotkica polica?? ;)

      Izbriši
  5. Dobre knjigice, nijedna pročitana, sve na popisu! Tri mjeseca je sasvim ok :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da se i tebi sviđa ideja o tri mjeseca :)

      Izbriši
  6. Noćni cirkus obožavam! Odlična knjiga! Magija krvi mi je solidna knjiga.Sviđa mi se sto je drugačija od ostalih te tematike,jedina zamjerka mi je sto je nekako nedovršena i sto Znanje nije prevelo drugi dio iz serijala(istina,nisu vezani,al ipak).Dok treću nisam čitala,jednom,kad dođe na red... ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Da, žalosno je što izdavači općenito znaju odustati od izdavanja knjiga kad se prva ne proda onako kako su si oni zamislili..
    Što se tiče Noćnoga Cirkusa, ja se samo pitam kad će nam Erin napisati neku novu knjigu!!

    OdgovoriIzbriši
  8. Noćni cirkus...škicam je mjesecima a nikako da dođe u moje ruke...Čujem samo dobre kritike o njoj!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, da, knjiga je fenomenalna :D ja ti je od srca preporučam

      Izbriši
  9. Pročitala sam Magiju krvi i bila mi je oke, ali ove druge dvije nisam. Noćni cirkus mi je već jako dugo vremena na listi za čitanje, ali nikako da je se dohvatim :) Hvala na nagradnoj igri.

    http://booklalaland.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  10. Magiju krvi sam pročitao i imam svoj primjerak, simpatična knjiga. Volim te knjige sa okultnim motivima. Ne znam da li si čitala, ali ako nisi najtoplije ti preporučujem serijal Divna stvorenja autorica Margaret Stohl i Kami Garcia. U Hrvatskoj izdaje naklada Ljevak, a prevedeni su i nastavci Divna tama i Divni kaos. Ja sam pročitao prva dva dijela i oduševljen sam, a sad sam u potrazi za trećim. Mislim da ih ukupno ima 4 i dosta su obimne, ali konstantno drže pažnju.

    OdgovoriIzbriši
  11. Hvala na preporuci. Radim sa knjigama pa znam za njih ;)

    OdgovoriIzbriši
  12. mučiš ljude s neznanjem tko ih je dobio :-P

    Tajana s facea :-)

    OdgovoriIzbriši