srijeda, 25. lipnja 2014.

Malo nagrađivanja nikome ne škodi :)

Bok ljudi!

Prije nekoliko dana spomenula sam na fejsu kako bih mogla uskoro organizirati neki giveaway. I  evo, napokon sam smislila koje bih tri knjigice dala na udomljavanje.  Za sada vam još neću otkriti koje su to točno, no nadam se da ću čuti i vaše pretpostavke jer ova slika ne odaje tako puno detalja ;) Što mislite, koji su ovo naslovi??




Pravila giveawaya za sada neću pisati sve dok ne dođe početak sljedećeg mjeseca . . onda možete očekivati sve vezano uz nagrađivanje. Za sada trebate znati samo da ću nagrađivati one najvjernije s fejsa, ali i bloga koji mi je ipak najbitniji.  Zato, klik klik i raspišite se, komentirajte i lajkajte. :)


Uskoro se čujemo s novom recenzijom knjige za koju se nadam da ću danas pročitati do kraja!

Broj komentara: 7:

  1. Ova zadnja, najdeblja je Noćni cirkus :) u sredini možda Razum i osjećaji i gornja jedna od Summer trilogije, možda Pomrčina.:)
    Baš me zanima jesam pogodila bar jednu! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hehe vidjet ćemo za nekih tjedan dana kada objavim originalnu sliku ;)

      Izbriši
    2. :) Jednu od njih imam pa znam da nju nisam fulala i oduševila me.. ;) Pozz od jedne školske knjižničarke!

      Izbriši
    3. knjižničarka??? oh my dream job!!! :D

      Izbriši
  2. Magija krvi, Razum i osjećaji (?) i Noćni cirkus. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Odgovori
    1. Hahaha da, baš gledam tko mi to komentira ;)

      Izbriši