subota, 7. lipnja 2014.

Najdraže knjige po mom izboru pt.II

Pozdrav svi! Evo me da nastavim svoju top listu najdražih knjiga. Bez dužeg uvoda, najbolje da počnem :)

Na žalost, za sve one koji čitaju samo na HJ ove knjige još uvijek nitko od naših izdavačkih kuća nije preveo. Držim fige da netko  uoči ovaj biser od trilogije koja se čita u jednom dahu.


Belly je djevojka koja živi za ljeto i odmor u kući na plaži gdje odlazi svake godine. Sve što joj se ikada dobro dogodilo, dogodilo se ondje u društvu Jeremiaha i  Conrada. Ljeto, more, plaža, vrućina i društvo tih dvoje preslatkih mladića raj su za Belly koja gaji osjećaje prema Conradu i čini se kako bi joj ih napokon mogao uzvratiti. No kako se otkrije, Jeremiah ima osjećaje prema Belly. Iako se na prvi pogled čini da je ovo ljubić za mlade, to baš i nije točno. Ovo je priča o odrastanju i shvaćanju da život ponekad nije pošten jer ti može prerano oduzeti ono što najviše voliš od dana kada ste se rodili te da majke nisu onoliko svemoguće koliko njihova djeca misle da jesu.

Tko god čita na EJ, svakako preporučam!

7. Ponos i Predrasude (Prie and Prejudice) Jane Austen u prijevodu   u izdanju Mozaik knjige.

Ova lista bi bila nepotpuna da se na njoj nije našao ovaj predivan klasik koji mnogo ljudi obožava.  Mislim da je potpuno nepotrebno opisivati radnju knjige pa ću umjesto toga staviti nekoliko citata.
"...Ne mogu zaboraviti onoliko brzo koliko bi trebalo, tuđe ludosti i grijehe niti uvrede nanijete meni. Na moje se osjećaje ne utječe lako. Možda bi se moglo reći da sam zlopamtilo. Kada jednom izgubim dobro mišljenje o nekomu, ono je izgubljeno zauvijek."
“I declare after all there is no enjoyment like reading! How much sooner one tires of any thing than of a book! -- When I have a house of my own, I shall be miserable if I have not an excellent library.” 
“Angry people are not always wise.”

 8. Anna and the French Kiss Stephanie Perkins 


Još jedna knjiga koja se za sada nije našla na policama naših izdavača no svakako držim palčeve da to bude uskoro jer ovu knjigu vrijedi pročitati. Upravo je ta knjiga u meni probudila ljubav prema Parizu sa svojim savršenim opisima Latinske četvrti i ostatka grada.
Anna and the French Kiss prvi je nastavak istoimene trilogije. Lola and the Boy Next Door  izašla je još krajem 2011. godine, a Isla and the Happily Ever After se očekuje 14. Kolovoza, taman dva dana prije mog rođendana (bez brige, već sam se predbilježila) xD
Evo nekoliko divnih citata iz Annine knjige:

“I love you as certain dark things are loved, secretly, between the shadow and the soul.”  
“French name, English accent, American school. Anna confused.”  
“Why is it that the right people never wind up together? Why are people so afraid to leave a relationship, even if they know it's a bad one?” 
“I mean, really. Who sends their kid to boarding school? It's so Hogwarts. Only mine doesn't have cute boy wizards or magic candy or flying lessons.”  
“Anna, Anna," Josh interrupts. "If I had a euro for every stupid thing I've done, I could buy the Mona Lisa. You'll be fine.” 

Mogla bih i dalje nastaviti sa citatima, no najbolje da sami otkrite ovu predivnu knjigu, zato svakako preporučam :)

9. Grička vještica Kontesa Nera, Malleus maleficarum  
Vjerujem da je dobar dio ljudi pokupovao Zagorkine knjige kada su zadnjih nekoliko ljeta izlazile u izdanju Jutarnjeg Lista po prihvatljivim cijenama i lijepo dizajniranim naslovnicama. Jedna od njih bila sam i ja. Iako sam za sada stigla pročitati samo prva dva djela Gričke vještice (jer je Jutarnji list Tajnu krvavog mosta izdao na samom kraju serijala) ostala sam oduševljena Zagorkinim pisanjem i razvojem događaja te nadasve likovima. A da ne pričam o lokacijama koje je vrlo lako vizualizirati pošto volim svratiti u Gornji grad i prošetati se. Nakon čitanja Kontese Nere ljubav prema tom djelu Zagreba samo se povećala s obzirom da sam  zamišljala sve te događaje koja je Zagorka tako odlično opisala i stvorila.


Ovo je klasik koji bi svatko trebao pročitati, ako niste za čitanje, barem bi se mogli malo prošetati Kamenitim vratima pa sve do Mesničke ulice i uživati u lijepom vremenu :)

10. Psychic Eye Mystery series   u izdanju Nova knjiga Rast.

Ove knjige malo je teže pronaći za kupiti kod nas. Ja za sada nisam naišla na njih ni u jednoj knjižari u kojoj sam bila i s njima sam se susrela samo u Velikogoričkoj knjižnici. Na The Book Depositoryju su poprilično okej cijene pa se nadam da ću ih jednog dana tamo upecati.
Evo kratkog opisa koji se nalazi na poleđini knjige:
ABBY COPPER: VIDOVNJAKINJA, 293 str.
Mislite li da će Abigail Cooper zbog svoje vidovitosti uspjeti izbjeći opasnost? Biti vidovnjakinja ne znači nužno i prepoznati ubojičin napad, već tek imati mogućnost da znaš kako on uskoro dolazi.
U Royal Oaku, predgrađu Detroita, tridesetineštogodišnja Abby Cooper živi život koji je poput sladoleda od vanilije - dovoljno dobar, ali pomalo bljutav. Njezin posao kojega obavlja kao I.V. - Intuitivna vidovnjakinja - može joj donijeti zadovoljstvo, ali Abby osjeća da u životu propušta onaj fini,slatki čokoladni preljev.
Igrom sudbine, dobiva ono što je oduvijek željela: avanturu. Kad njezina klijentica umre, tragovi počnu voditi prema Abby.Ispostavlja se da ona zna i previše detalja o ubojstvu. Kako bi se stvari dodatno pogoršale, muškarac s kojim se prethodno pristala naći na slijepo, postaje glavni istražitelj tog slučaja. Ipak, detektiv Dutch Rivers ne misli da je ona varalica.Bez obzira koliko sjajne bile njezine vidovnjačke sposobnosti, Abby nije sigurna može li riješiti ubojstvo. Na njezinu žalost, ubojica misli da ona to ipak može.
Do sada sam uspjela pročitati samo prva četiri nastavka iako se ove godine očekuje izlazak dvanaeste knjige. Laurie piše laganim i duhovitim stilom koji se brzo čita. Jedva čekam pročitati i ostatak serijala.


Ograničila sam se na top deset najdražih knjiga no evo ukratko još nekoliko naslova koje stvarno vrijedi spomenuti i pročitati:

  • Pitaj Alicu, dnevnik jedne narkomanke u izdanju Znanja
  • Dom gospođice Peregrine za čudnovatu djecu – Ransom Riggs u izdanju Lumena
  • Knjige Jessice Verday: The Beautiful and the Damned, The Hollow, The Haunted, The Hidden
  • Pomrčina Srca - Ruta Sepetys u izdanju Znanja
  • Masters of the Shadowlands - Cherise Sinclair
  • Anna u Haljini od Krvi - Kendare Blake u izdanju Znanja
  • Harry Potter - J.K. Rowling u izdanju Algoritma
  • Tiho, Tiho Anđele – Becca Fitzpatrick u izdanju Algoritma
  • Deklaracija – Gemma Malley u izdanju Algoritma
  • Just One Day – Gayle Forman


To je bilo to od mene za danas. Nadam se da vam se sviđa moj izbor knjiga. Koje su vama najdraže? I moram se ispričati što post nije došao jučer, bila sam u gostima kod drage beauty blogerice Nyx's Cutie Pies koja me predivno našminkala :) Nyx, još jednom hvala na gostoprimstvu, a vama dragi moji do tipkanja i nemojte se previše izlagati ovom jakom suncu.

2 komentara:

  1. Velik dio ih nisam čitala, i čak nisam ni čula za njih, tako da su super preporuke i nadam se da ću ih uspjeti pročitati prije ili kasnije jer me neke od njih baš zanimaju, npr ono s vidovnakinjom zvuči baš zanimljivo, ili npr Anna and the French Kiss. Od ostalih, Zagorku isto jako volim, i pročitala sam do ne znam kojeg točno dijela i stala jer su mi uletjele neke druge knjige, tako da bih baš voljela konačno i nju nastaviti - i baš ono što kažeš, i meni se dogodi da šetam Gornjim gradom i sjetim se nekih scena i likova iz Zagorkinih knjiga. :)

    Da se odmah osvrnem i na prvi dio tvojeg top 10, Noćni cirkus me jako zanima jer je tvoje oduševljenje stvarno veliko, a i čula sam još puno dobrih dojmova, dok za Hunger Games nisam sigurna, ali filmovi su mi bili baš ok, pa bih ih voljela upotpuniti malo i čitanjem knjiga, samo što nikako stići.. :D Vidjet ćemo!

    Samo naprijed, baš me zanimaju nove preporuke! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Abby Cooper ti je meni zakon. Otkrila sam ju još u srednjoj školi i stvarno je zanimljivo štivo, onako stvarno se možeš nasmijati na knjige, a nije da je teški krimić i da te ubija nego onako, lagano i zabavno :)
    Anna ti je meni stvarno bila super i pročitala sam ju doslovno u jednom danu i dahu. Mislim da bi se i tebi svidjela.
    Noćni cirkus.. jao naježim se čim čujem ili spomenem tu knjigu koliko je čarobna.
    A HG mislim da bi stvarno trebala pročitati, čisto radi opće kulture ;)

    OdgovoriIzbriši