utorak, 3. lipnja 2014.

Za početak....

Pozdrav svi i dobrodošli na moj prvi blog "Life of bookworm"!:)
Poprilično sam nova u ovome i još uvijek otkrivam sve mogućnosti oko izgleda bloga pa mi nemojte zamjeriti.

 Nedavno mi se rodila ideja o blogu i nije mi izlazila iz glave. Moje drage prijateljice (čije blogove možete posjetiti klikom miša na ikonice desno) mi pomažu svojim savjetima i od srca Vam hvala curke <3

 Čim se spomene riječ bookworm svi znamo o čemu se radi; knjige, knjige i još tonu knjiga. Ali tu je i "life" u mom nazivu bloga. Većinu vremena ću biti usmjerena na knjige, ali ništa me ne sprječava da me malo pukne pa skrenem i na teme vezane uz svakodnevnicu.Na žalost, ne mogu čitati 24/7 zbog posla i raznih obveza, ali čim ulovim slobodnog vremena knjiga ili ebook reader mi je u rukama. Iako čitam e knjige, na kraju kupim svaku koja mi se svidi. Moja mala biblioteka broji najmanje četiristotinjak naslova bilo na hrvatskom ili engleskom jeziku i na nju sam jako ponosna.

 Ovo je za sada sve od mene. Pratite me i dalje, a uskoro će biti i novih postova. Do tad, pročitajte mi neku lijepu knjigicu :)





Broj komentara: 6:

  1. Odgovori
    1. hehe i ja isto, već razmišljam o jednome koji bih mogla danas staviti :)

      Izbriši
  2. Dobro nam došla! :D i ja jedva čekam, baš me zanima! :) :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. evo, nadam se da ću danas stići objaviti još jedan :)

      Izbriši
  3. Što reći drugo nego samo naprijed :)

    OdgovoriIzbriši