petak, 4. srpnja 2014.

Knjiga sutrašnjice Cecelia Ahern

Izdavač: Profil Knjiga
Prijevod: Petra Mrduljaš
Broj stranica: 255
Kupljena za 39,90 na kiosku

O knjizi:
Tamara Goodwin uvijek bi dobila sve što zaželi. Rođena je u bogatoj obitelji i odrasla u vili s privatnom plažom, ormarom prepunim dizajnerske odjeće i vlastitom luksuznom kupaonicom. Oduvijek je živjela ovdje i sada, ne razmišljajući o tome što donosi sutra.
Tamara je iznenada izgubila oca, što će njezinoj majci i njoj zauvijek promijeniti život. Zbog nagomilanih dugova morale su rasprodati sve i preseliti se na selo.

Jednoga dana Tamarinu će radoznalost privući putujuća knjižnica u prolasku posjedom Kilsaney. Treba joj nešto da je zabavi. Oči su joj se zaustavile na tajanstvenoj, golemoj knjizi kožnata uveza, zaključanoj zlatnom kopčom s lokotom. Ono što će otkriti na njezinim stranicama oduzet će joj dah i protresti temelje njezina svijeta...

Ocjena 4.5/5 (iako sam joj dala pet zvjezdica na Goodreadsu)

Prva knjiga koju sam pročitala od Cecelie bila je Na kraju duge. Još dan danas se sjećam kako su bratić i sestrična bili kod mene na praznicima i izluđivali me toliko jako da sam uspjela namoliti mamu da ih zabavlja malo dok ja dovršim knjigu u sobi zaključana. Tulila sam ko kišna godina i kad sam izašla iz sobe svi su me u čudu gledali i govorili „to je samo knjiga“. To nije bila samo knjiga! To je bio cijeli život koji sam prošla u toj knjizi. Na dijelove sam umirala od smijeha, a na druge plakala ko malo dijete. Ta knjiga mi je njena najsavršenija. Druga knjiga bila je Hvala ti na uspomenama i dirnula me u srce. Ne isto onoliko koliko i prva, ali svejedno je bilo suza i smijeha. Svi su hvalili P.S. volim te, ali ja sam kontra; kad se svima sviđa onda ja budem razočarana. Nije mi sjela niti knjiga niti film, ali to nije značilo da ću odustati od njenih knjiga.

Iz čiste dosade kupila sam ovu jer sam morala čekati dečka dok je mijenjao gume na autu sa  frendom. Dok su oni to radili ja sam pročitala prvo poglavlje ... nakon nekoliko tjedana završila sam serijal koji sam tada čitala i uzela ovu knjigu u ruke i drago mi je da jesam :)

Knjiga je divno napisana s hrpom odličnih citata. Moram priznati da je čak i dobro prevedena što je dodatni plus :) Krasi ju predivna naslovnica (padam na ljubičastu i leptiriće xD)
Likovi su odlični, fenomenalno okarakterizirani. Nije me ni jednom rasplakala, no Cecelia prožima knjigu svojim dobro znanim humorom.

Tamara je oduvijek imala sve. Rođena u savršenoj i bogatoj obitelji sve joj je bilo na dlanu. No tatica je jednog dana odlučio počiniti samoubojstvo zbog dugova koji su se nagomilavali. Tamara i njena majka na kraju ostaju bez krova nad glavom te su prisiljene živjeti kod rođaka Arthura i Rosaleen koji su totalni čudaci. Rosaleen pazi na svaki njezin korak, a mama joj je u totalnoj depresiji. Arthur nije od nekog društva pa se lutajući sprijatelji s opaticom Ignacije i vozačem busa koji je putujuća knjižnica. U busu pronađe knjigu, ali ubrzo shvati da to nije knjiga nego dnevnik u kojem je zapisano što će se dogoditi sutra.

Može li se utjecati na sutrašnjicu? Može li Tamara razotkriti tajne koje svi skrivaju pred njom? Predlažem da sami saznate u ovoj očaravajućoj knjizi koja će vas držati napetima do samog kraja!

Mislim da je ova knjiga must read ovo ljeto i savršena za čitanje na plaži :D


Netko pročitao?? Što mislite o knjizi?

1 komentar:

  1. meni je ovo odlična knjiga isto kao i Na kraju duge! Ne znam koja mi je bolja :)

    OdgovoriIzbriši