ponedjeljak, 28. srpnja 2014.

Knjige + filmovi = neraskidiva povezanost

Bok ljudi!
Zadnjih nekoliko tjedana dobili smo brdo novih trailera :D Znam da ovo nije tema za neki book blog, ali znate mene, a onda znate da i ovo nije tradicionalan blog o knjigama ;)
Dobar dio trailera koje vam danas donosim su filmovi koji će nastati upravo zbog knjiga, a drugi dio je onaj koji ja željno iščekujem na velikom platnu!
Pa da krenemo...


Trailer o kojem se vjerojatno najviše govorilo je onaj za film Pedeset nijansi sive. Kome drago, kome krivo. Svi znamo da knjige imaju ogromnu publiku, no hoće li film biti dovoljno dobar, ili da bolje kažem zadovoljavajući? Znamo da filmovi ne mogu biti toliko dobri koliko to knjige mogu biti, ali kada je u pitanju erotska knjiga? Što vi mislite? Znam ljude koji su se kleli u ne znam što sve ne da nikada neće pročitati te knjige, a sada kada je trailer vani sline na široko i odmah kupuju knjige, prave se da su najveći fanovi. :/ Istinu da vam kažem, za mene je ovo bio trailer ko trailer, naravno, uzbuđena sam što smo napokon zavirili u mali dio filma, ali kada su glumci u pitanju. Ajoj :( ne želim u to niti ulaziti. Vidjet ćemo kako će se situacija i sam film razvijati. Hoće li ga cenzurirati previše (a vjerojatno hoće), hoće li glumci ipak ispasti bolji od očekivanoga...? Samo će vrijeme pokazati. 
Za sad traileru dajem neku minus trojku!




Ako ostanem, knjigu koju nam donosi izdavačka kuća Znanje još je jedan film koji nam u kina dolazi krajem sljedećeg mjeseca. Ako još uvijek niste pročitali knjigu, bilo bi dobro da ju u ruke uzmete što prije jer je fantastična. Sam trailer je izgleda fenomenalno i usudim se reći da sam film neće razočarati :D Dok gledam najavu filma doslovno se svaki put naježim, a djelomično je kriva i pjesma u pozadini.

Say something, I'm giving up on you
I'll be the one, if you want me to
Anywhere I would've followed you
Say something, I'm giving up on you


Trailer od mene dobiva čistu peticu!

Znanje, da ste odmah preveli nastavak knjige!




Oh Igre gladi, tj. Mockingjay #1.... srce mi tuče ko ludo :D ne mogu se dočekati da ovaj film napokon doče u kina! Sami komentari su suvišni, svi znamo koliko su knjige, a i filmovi odlični! Bez previše riječi, teaser trailer izašao je danas i dajem mu peticu bez previše razmišljanja!



Love Rosie, ili nama poznatija knjiga pod naslovom Na kraju duge. Trailer je već neko vrijeme vani, a sam film možemo očekivati krajem desetog mjeseca.
Traileru dajem četvorku za sada. Vidjet ćemo kakav će biti film :)



A sad dva trailer za moj gušt, dva filma koja željno iščekujem.
To su Step Up All In i Lucy
Step Up pratim od samog početka. Ples je nešto što o.b.o.ž.a.v.a.m. a ovi filmovi su iz godine sve bolji, žešći, sa luđim i zahtjevnijim koreografijama i to je ono što me diže do neba :D trčim u kino čim krenu karte u prodaju :)



Lucy. Samo ću reći, da mi je imat njen mozak!



Imate li vi neki film koji željno iščekujete, a da ja nisam navela?
To je to od mene za sada, čujemo se uskoro :)

2 komentara:

  1. Za sad sam najviše uzbuđena zbog Lucy i Ako ostanem jer su oni u kolovozu. :)

    OdgovoriIzbriši