četvrtak, 31. srpnja 2014.

Ljetne nagrade: Tko će prvi udomiti knjigicu?

Mjesec dana nam je brzo prošlo, nije li?



Zasigurno se pitate tko će biti ta osoba koja će moći prva odabrati jednu od ove tri knjige i udomiti ju. Ona je bila marljiva pčelica, pratila me skoro od samoga početka, lajkala, komentirala, pozivala svoje prijatelje na fejsu, pratila me na drugim društvenim mrežama itd.


Žao mi je što ne mogu pokloniti svakome knjigu jer ste svi odlični, ali za sada ostaju dvije knjige za sljedeća dva mjeseca. Nitko ne kaže da neću imati još darivanja nakon ovoga. Već imam neke knjige u vidu, ne samo na HJ već i na EJ, zato nemojte nikuda bježati, i dalje me pratite :)

A sada, bilo bi red da vam i kažem tko je bila ta marljiva pčelica . . . . Tina Petković ja biram tebe :) (znam da nismo u Pokemonima, al nisam mogla odoljet xD)

Tina, javi mi se kako god ti odgovara, na fejsu, preko mejla ili na kojoj drugoj društvenoj mreži.

Sutra vam javim koju je knjigu Tina odabrala i koje će dalje ostati u igri te kako će se nagradna igra dalje odvijati.

Puno vas pozdravlja vaš bookworm

Nina xo

Nema komentara:

Objavi komentar