četvrtak, 17. srpnja 2014.

Oslobodi me J. Kenner (review)

Da ne pišem sinopsis ove knjige (to lako možete zguglati), pokušat ću je dočarati svojim riječima i komentarima.

Kada je tek izašla, prošli tjedan, jako sam se dvoumila oko toga kupiti ili ne. Imam užasno puno knjiga na polici, a da ne pričam o količini e knjiga koja svakim danom sve više raste. Knjiga je preporučena za obožavatelje Pedeset nijansi i Afere Blackstone. Pedeset nijansi obožavam, a Aferu Blackstone nisam  čitala ... mnoge knjige predstavljaju kao veliki hit, ali one to na žalost nisu uvijek. U zadnjih godinu dana sam popušila s nekim knjigama jer sam ih kupila i ispalo je da mi se nisu ni približno svidjele kao drugim ljudima. Ne kažem da knjige nisu bile dobre, ali svaka knjiga ima svoju publiku. Ja nisam bila dio te publike.

Ali kada je ova knjiga u pitanju, JA SAM DEFINITIVNIO DIO TE PUBLIKE :D

Okej, svi već znamo da je knjiga erotičnog žanra pa tu ne treba puno toga opisivati. Znamo da možemo očekivati puno dobrog i perverznog seksa. 

Idemo dalje, Damien Stark. E tu me zasmetalo mrvicu što nam je autorica bila malo nemaštovita. Stark, oh dragi moj i ljubljeni Tony Stark. Ups, lik u knjizi je Damien, a ne Tony. Heh, ne možete reći da vas ni malo ne podsjeti na našeg omiljenog playboya :) onda Damien, opet vuče na već poznate nam demone i samim time nam pokazuje da pred sobom dobivamo zloćka ili nekoga sa tajnama. Hmmm ne mogu se ne sjetiti Damona Salvatorea. Ding ding ding. :D dobitna kombinacija kad vam se to dvoje ušulja u misli i golica maštu. Hm, sad kad bolje razmislim, možda autoričin manjak mašte i nije bio toliko loš ;) da nastavim, Damien Stark je, čini se, oholi biznismen koji posjeduje sve i svakoga i voli držati sve konce u rukama. Kao i svaki muški komad u erotskoj knjizi on je zgodan, šarmantan, bogat i zna stavit pravu stvar na pravo mjesto. O, i da, on to zbilja čini često (nisam mogla odoljeti a da ne napišem taj komentar, danas se baš nešto osjećam poetično xD).

Nikki Fairchild je super cura. Doslovno. Kad ju idem uspoređivati s Anastasiom iz Pedeset nijansi, Anastasia ispadne bedasta. Nikki je jaki ženski lik sa pričom u pozadini i brdom tajni. Nikki nije djevica i zna što želi, ali boji se to imati jer njena prošlost nagrđuje njenu sadašnjost i nju samu. To ne zna nitko osim njenih najboljih prijatelja Jemie i Ollija. Vrckava je i zabavna i sviđa mi se način na koji razmišlja. Moram priznati da već dulje vrijeme nisam vidjela ovako kvalitetan ženski lik.

Što se tiče samog seksa u knjizi, dobar je. Tu mi je Pedeset nijansi ipak za NIJANSU bolja, ali ako idem uspoređivati s kraljicama erotskih knjiga – Selena Kitt, J.R. Ward i Cherise Sinclair – onda ni Pedest nijansi, a ni ova knjiga nisu tako spektakularne, ali nema veze, definitivno sam uživala čitajući :)

Što se tiče samih citata, jedan mi se stvarno istaknuo i to zato što me podsjetio na prijateljicu <3 :
„Na kraju pogledamo dva filma jer koji je smisao u tome da si lijena guzica ako to nećeš obaviti kako treba ...“

Sami likovi, obje Nikki i Damien su čvrsti karakteri i njihovi razgovori zanimljivi su za čitanje.  Oboje skrivaju tajne iz prošlosti i iako saznajemo dio tih tajni neke i dalje ostaju neotkrivene, ali da bi znali koje su to trebate uzeti knjigu u ruke ;)

Drago mi je da sam odlučila kupiti ovu knjigu! Cijena joj je odlična i prihvatljiva, samo mi je mala zamjerka što joj je uvez jeftin. Smeta me kad se knjiga lako uništi bez obzira koliko ju ja pazila i mazila. Mrzim kad mi knjige imaju oštećenja. Ali za te novce ne mogu očekivati tvrdo uvezanu knjigu pa ipak moram prihvatiti ovakvu kakva je. Iako imam ostale nastavke na svom ebook readeru na EJ (o da, zapazila sam ja ove knjigice još davno prije) neću odmah krenuti sa drugom. Ipak sam odlučila da ću se malo pacati u iščekivanju kao pravi smrtnik dok drugi dio, Uzmi me, ne izađe 28.07. :)

Konačna ocjena 5/5 i stavljam na policu FAVORITA :D


Definitivno must read na plaži ovoga ljeta!!!


J. Kenner voli vino, tamnu čokoladu i knjige. Živi u Teksasu sa suprugom i kćerima.

2 komentara:

  1. Ej, ne citas na engleskom?Posto po blogu bih zakljucila da ne citas, onda jedina knjiga koja je u mojih top 10 u zadnjih godinu i pol,a izasla je na hrv... je Prekrasan gad (ali takodjer i Prekrasan igrac). Pokusat cu te dodat i na svoj blog, ciaos, citamo se!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čitam i na engleskom, samo sam u zadnje vrijeme malko zalutala među naše prijevode.. ovo su recenzije zadnje tri knjige što sam na EJ čitala a još uvijek nisu izašle kod nas;
      http://lifeofabookwormbyninaeudora.blogspot.com/2014/06/still-human-just-human-2-by-kerry.html
      http://lifeofabookwormbyninaeudora.blogspot.com/2014/06/just-hunan-by-kerry-heavens-review-on.html
      http://lifeofabookwormbyninaeudora.blogspot.com/2014/06/finding-my-prince-charming-jscooper.html
      Na popisu imam dosta knjiga koje sam pročitala na EJ, a još uvijek nisu prevedene..
      Btw, sladak ti je blog ;)

      Izbriši