subota, 26. srpnja 2014.

Svakodnevnica bookworma 2: O svemu i svačemu

Bok ljudi! Nije me bilo nekoliko dana na blogu sa novim postom pa ću danas sve staviti u jedan umjesto da stavljam svaki zasebno (ko što sam primijetila da jako puno blogera radi).



Ne znam ni sama od kud da počnem. Možda bi bilo najbolje da objasnim svoj jučerašnji status na fejsu; Amazon = Katastrofa.
Više-manje svi znate da sam u zadnjih nekoliko dana imala sreće i osvojila pokoju sitnicu. Prvo sam čistom srećom i snalažljivošću na Twitteru @kerryheavens osvojila Stil Human swag :) i došlo mi je da vrištim usred noći. Sad sam u išćekivanju i lovu na giveaway Kerrynih knjiga koje sam nedavno recenzirala; Just Human i Still Human. :D obožavam tu ženu, užasno je susretljiva!



Neki osjećaj mi je drugi dan rekao da pogledam mailove na svom starom računu na hotmailu koji već duže vrijeme ne koristim jer mi je gmail postao bolji. Tamo se više manje samo smeće od pošte skuplja. Uglavnom, srećom da jesam jer sam tu noć na jednom blog giveawayu osvojila 20$ Amazon gift karticu :D o još veće li sreće :D i tako ja odlučim naručiti dvije knjige – All the boys I loved before i Lola and the boy next door jer volim te knjige i jaaako ih želim na svojoj polici .... i vidi vraga, ko da sam naručivala Svetog Petra kajganu iz Raja! Shipping jedne knjige skuplji je od te dvije knjige zajedno!!!!! Halo, gdje ja živim? Na Marsu? Morate knjige poslat svemirskim brodom do mene pa je to zato toliko skupo?! Ono WTF!!?? Ja sa tih 20$ ne mogu naručiti ni jednu knjigu. I tu nastade frustracija zbog prokletog Amazona. I onda se zapitam, kako jedan THE BOOK DEPOSITORY može imati besplatnu dostavu DILJEM SVIJETA, a jedan Amazon ne može??! Ko tu koga mulja? Amazon je kao neki div, jak i sve to, bla bla, želi preuzeti manje izdavačke kuće u Americi (SHAME ON YOU! Pustite male izdavače da žive!) a ne mogu imati besplatnu dostavu ili barem neku simboličnu cijenu?! Dajte molim vas, da stvarno ganjaju profit onda bi im zadovoljstvo kupaca trebalo biti na prvom mjestu da ih ljudi i dalje preporučuju, ali ne, dragi moji ja na Amazonu više nikada ništa neću naručivati osim ako ne dobim gift kartice, kao što kaže jedna moja prijateljica; poklonjenom konju se ne gleda u zube. The Book Depository RULZ!

Mene je spasila činjenica da sam imala toliko sreće da sam jučer osvojila još jednu gift karticu od 20$ pa sam ipak mogla naručiti jednu knjigu te sam odabrala All the boys I loved before jer je bila skuplja od Lole.. nju ću već naknadno ako mi se opet posreći jer sam sad još revnija u tome da osvojim što više nagrada po tim blogovima xD


Druga stvar je ta da je jučer izašla knjiga Uzmi me, nastavak od nedavno pročitane Oslobodi me. Oh, koje li sreće :) jako joj se veselim. Toliko jako da privremeno stavljam sa strane Opal (Lux#3) koju već nekoliko dana uzaludno mrljim. Je li vam se ikada dogodilo da obožavate neki serijal i onda nakon dvije godine, da dvije godine, to je puno, odlučite nastaviti sa serijalom i onda skužite da to nije to i onda se samo mučite sa tom knjigom? E to mi se baš događa. Pobogu pa jučer ujutro prije posla sam radije gledala one dječje serije na HRT-u 2 (Merlin, Život uz Dereka, H2O) nego čitala knjigu :( nikako da se ufuram u nju. Jesam li ju prerasla ili sam ju odabrala čitati u krivo vrijeme..? ne znam to, ali znam da privremeno odustajem i drage volje krećem sa Uzmi me. Opal će pričekati neke bolje dane za čitanje.

Dalje, još nekoliko dana i doći će kraj mjeseca, a to znači da ću morati odabrati osobu koja će izabrati svoju ljetnu nagradu. Nisam ni sanjala da će mi odluka biti zapravo teška jer nisam vjerovala da će vas toliko puno biti aktivno i sada mi je prava muka razmišljati tko bi mi mogao biti prvi pobjednik. Ima vas nekoliko koji mi iskačete od većine i biti će mi užasno teško odabrati. Svi ste mi jaaako prirasli srcu i ne bih željela nikoga povrijediti ... ako ništa drugo, to vama ide u prilog jer već smišljam nova darivanja koje ću imati u budućnosti! Joj, zašto ja nemam toliko sreće da dobim na lotu koji milijunčić pa bih svakome poklonila jednu knjigu i problem bi bio riješen?!

Hmm imam li još nešto za napisati??? Mogla bih o filmovima koje jedva čekam da dođu u kina, ali ne želim zatrpati ovaj post pa ću za sada stati ovdje. Gdje god da vi bili; doma, na moru, u planinama ili bilo gdje drugdje, nadam se da ste mi dobro i da se zabavljate!

Puno vas voli vaša Nina.

xo

Nema komentara:

Objavi komentar