subota, 9. kolovoza 2014.

Gabrielov Pakao Sylvain Reynard recenzija

Prvi dio senzualne trilogije koja je poharala 
Svjetske liste najčitanijih naslova


Facilis decensus Averni
U pakao lako je sići.



Gabriel Emerson profesor je na Sveučilištu u Torontu i svjetski poznat stručnjak za Dantea. Markantan i tajanstven, danju je posvećen akademskoj karijeri, a noćima se prepušta nesputanim užicima. Na prvi pogled Gabriel ima sve što se može poželjeti, ali razdire ga mračna prošlost i uvjerenje da za njega nema iskupljenja zbog grijeha koje je počinio…
Gabrielov spas iz vlastita pakla nagovijestit će dolazak plahe studentice poslijediplomskog studija Julije Mitchell, koja nije ni slutila da će na studiju susresti muškarca kojeg je upoznala u gimnazijskim danima i nikad ga nije zaboravila.

Gabriel i Julia neće moći dugo izbjegavati uzajamnu privlačnost i ulaze u vezu kojom on ugrožava svoju karijeru. Može li Julia biti Gabrielovo okajanje, njegova Beatrice…?



Gabrielov pakao, intrigantna i strastvena priča o zabranjenoj ljubavi, prvi je dio trilogije koja je nastala na blogu kao fanfikcija Sumrak sage, i to prije erotske trilogije Pedeset nijansi. Roman je munjevito osvojio i očarao publiku, a autor ga je objavio pod pseudonimom i sve što se zna o njemu jest da živi u Kanadi te voli i proučava renesansnu umjetnost. Autorica Pedeset nijansi u svojoj knjizi napisala mu je i posvetu: »SR, hvala ti za korisne savjete od početka i što si bio prvi.« 
Trilogija o Gabrielu, inspirirana Danteovim djelom i njegovim odnosom s Beatrice Portinari, baš poput Pedeset nijansi uspjela je postati svjetska senzacija, o njoj se raspravlja na blogovima u cijelom svijetu, a čitatelji obilaze Toronto i Firenzu putovima njezinih glavnih junaka.



Knjigu sam čitala početkom ove godine i sami vidite koji su datumi bili, a da ne duljim previše, nakon toga sam napisala ovo recenzijicu :)



ALELUJA!!! Ja sam fakat duboko razočarana ovom knjigom! Toliko se ljudi oduševilo njome, a gle mene; mene je čak živcirala. Ali utjeha mi je kad vidim da ima još nekih razočaranih ljudi pa onda kužim da nije samo stvar sa mnom XD Kaj je još gore ja sam knjigu čak kupila :( i još k tome ni ne vrijedi tih 100 kn jer je uvez jeftin i katastrofa, svako mala neka greška. Grozno.
Kaj se tiče same knjige - POBOGU!!!!! Prva polovica u kojoj se nije događalo niš je fakat predosadna. Došla sam do 200te stranice i ipak odlučila da neću odustati, ali Bože mili knjiga je i dalje bila dosadna samo kaj se napokon nešto konkretno počelo događati.
Julija je na početku (zapravo, budimo realni, kroz cijelu knjigu) plačljiva curica koja se boji mrdnut. Djevica od 23 godine (smrdi na Fiftyja jel??). Gabriel je opsesivni krelonja sa bezbroj grešaka u prošlosti, osoba koja se jedva može kontrolirati.
Dalje, Dante. Isssssssssss dosadnooooo. Mrzim talijanski (ispričavam se svima koje bi s tim mogla povrijediti), al meni taj jezik fakat ne ide u glavu i loše mi zvuči. Volim Italiju što se tiče arhitekture i prirode, ali bože pomozi Talijana i njihove kulture. Ne znam, ne mogu ih slušat dok govore nikako :/
Previše citata iz Biblije i usporedbi sa tim. Previše grijeha i iskupljenja i kopiranja. Kak god, al u jednom trenu ko da sam slušala Edwarda kak govori Belli da nema dušu. Ko tu koga ...?? Kad je Simon urliko za Julijom ko da sam gledala da James ganja Bellu. Onak, stvarno?? Jel to samo meni ili kaj? Ali ono, on nema dušu bla bla bla spika i iskupljenje grijeha, pa Bože mili, došlo mi je da si pucam u glavu.
Meni je cijela ta priča baš glupa jer je izlizana već milijun puta je neko o tome pisao. Gabriel je napravljen ko neki srednjovjekovni zavodnik s takvim frazama i postupcima koje više ni jedno muško nema, a popizdi na najobičniju glupost trebalo bi mu okinut jednu pljusku (ili dvije), a ne trpit njegova djetinjasta sra***!
Tak da ja više ne čitam nastavke dalje. Ko je čitao više je nego dobrodošao da mi spoila ostale dvije knjige tek tolko da znam jesam kaj bitno propustila (jel Gabriela trkne auto u drugom nastavku i na smrtnoj postelji govori Juliji da će ju i u Raju/Paklu željeti?? LOL ajde šalim se malo xD ). Ne da mi se trošiti vrijeme na ostala dva nastavka - NE BIH HVALA =)


Evo, tad sam istresla svoje mišljenje na goodreadsu i željela sam ga podijeliti sa vama. Ima li netko kome se knjiga svidjela??
Inače, drugi dio izašao je nedavno, dok su vam Gabrielov Pakao snizili na cijenu od 49,90. Tko voli.. znate kak već to ide ;)

Još jednom se ispričavam u slučaju da sam ovom recenzijom nekome povrijedila osjećaje. Svi smo mi različiti, a ja sam osoba koja svoja mišljenja ne drži previše za sebe. Moje recenzije su uvijek iskrene, pa tako i ova. Znam da postoje ljudi koji su oduševljeni ovom knjigom, Talijanima i Danteom općenito, ali eto, meni to nije gušt, nešto što se meni sviđa možda se vama ne svidi ;) uglavnom, sto ljudi sto čudi :)
Da čujem vaše komentare?

4 komentara:

  1. Obožavam Gabriela, Juliju, Talijane, talijanski jezik, Romea I Juliju..... Pa i knjigu Gabrielov pakao <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajde :) onda si vjerojatno i drugu knjigu vec procitao/la :)

      Izbriši
  2. Iskreno, ja tu ne vidim prevelike sličnosti s Fiftijem...ali danas vjerojatno na naslovnici svake knjige u kojoj se netko seksa piše da je nasljednik 50 nijansi...
    Al evo, namjeravam pročitati i ostale nastavke. Jednog dana. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ma daaa, samo se prodaja forsira i to mi je totalno glupo :/

    OdgovoriIzbriši