petak, 1. kolovoza 2014.

Ljetne nagrade: Tina bira.... a ostatak vas očekuje....

Bok narode! 

Tina nam je odlučila udomiti Noćni cirkus :)
Nadam se da će ti se knjiga svidjeti isto koliko i meni jer ja ju obožavam :D



Naše Ljetno nagrađivanje se nastavlja dalje. Pravila će ostati slična;
aktivnost na blogu, fejsu ili drugim društvenim stranicama će i dalje biti aktualni (desno je popis svih mojih profila). Zato komentirajte, lajkajte, podijelite s prijateljima. Uz sve to ovaj mjesec ćete se trebati i mrvicu potruditi. Dodatni plus će biti ako mi napišete recenziju/recenzije koje god knjige želite. Čak nije niti bitno jeste li bili oduševljeni nekom knjigom; možete napisati i negativnu recenziju. Najviše možete napisati dvije recenzije te  mi ih poslati najkasnije do 30.8., a 31.8. ću objaviti dobitnika za ovaj mjesec. Recenzije mi šaljite u inbox na fejsu ili mail adresu ninaeudora@gmail.com . Sve vaše recenzije ću objaviti na blogu uz vaše ime ili pseudonim koji vi odaberete. Onaj koji će biti odabran za pobjednika moći će birati između ostale dvije knjigice.






U igri su ostala dva naslova o kojima možete više saznati na ovom linku. A odlučila sam i malo povisiti uloge. Onaj koji odabere Magiju krvi dobiti će dva primjerka te knjige tako da može dalje pokloniti nekome :)









Ostatak je ostao isti kao i prošli put. Nije bitno jeste li iz RH, BiH ili Srbije dokle god znate čitati HJ. Knjigica će vam stići na kućnu adresu.








Sretno svima!


2 komentara: