petak, 15. kolovoza 2014.

Mali podsjetnik na ljetne nagrade


 Bok narode!


Nadam se da se svi lijepo odmarate na današnji dan.
Praktički smo na pola mjeseca pa vas želim podsjetiti na ljetne nagrade.
U igri za ovaj mjesec ostale su Magija krvi (dva primjerka) i Ovako priča završava.
Zamolila sam vas da mi napišete i pokoju recenziju knjige i pošaljete. (sve detalje možete naći na ovom linku).
Za sada sam primila jednu recenziju i moram priznati da je cura daleko ispred vas svih :P Mislim kako će se njoj to svidjeti.
Zato vas pozivam da se i vi malo potrudite te mi pošaljete pokoju recenziju, a ako i ne želite, onda se kladim da će barem ta djevojka biti sretna što nije imala konkurencije. ;)

3 komentara:

  1. Magija krvi...ima više od godinu dana od kad sam ju pročitala, i iako se je baš ne sjećam najbolje (a to nešto govori), znam da nisam baš bila oduševljena.

    OdgovoriIzbriši
  2. Magija krvi je sasvim solidna knjiga za ljubitelje young adult romana s elementima nadnaravnog. Doduše, više se ne sjećam kako je roman završio, a mislim da nije prošla ni godina dana od čitanja. Recenziju bih poslao, ali trenutno nemam dovoljno vremena za pisanje, Magiju krvi imam, a drugi roman mi ne djeluje toliko privlačno. Plus žao bi mi bilo da kvarim koncepciju djevojci koja je već poslala recenziju i raduje se nagradi. :)))

    OdgovoriIzbriši