subota, 9. kolovoza 2014.

O knjigama i čitanju

Bok narode, kak preživljavate ove sparne dane?

Evo ja sam se danas rolala usred dana po najvećoj vrućini i sad me boli sve i svašta.. ali nema veze, vrijedilo je :)
No da se ne raspričam o svemu i svačem najbolje da odmah pređem na knjige.

Kao što vas već većina vas zna, neki dan sam ušla u jednu knjižaru u Zagrebu da ondje potrošim najmanje 300 kn. Tražila sam knjige na EJ pošto već stvaram popis za Interliber i knjige na HJ koje će biti snižene... uglavnom, najmanje 40 minuta ja sam hodala oko polica, čitala i skenirala kodove koji su me automatski vodili na GR kako bih vidjela recenzije... na kraju sam žalosna i praznih ruku izašla van. Nisam kupila ama baš ništa. Kao prvo razočarao me sam izbor. Iako vam ne želim napisati koja je to knjižara, svi ju mi znamo i rado tamo kupujemo. Ja pogotovo i najdraža su mi izdavačka kuća, ali vidi se da im neide u zadnje vrijeme. Nemaju 90% naslova koji su novi i poprilično traženi, a i oni naslovi koje imaju cijene su im nerealne i prenapuhane. Žao mi je, ali takve stvari knjižare lagano dovode do propasti i prisiljene su udruživati kako bi spasile samu sebe. Ali neću u tom smjeru. Doći će i Intererliber pa ću se pošteno nakupovati :)



Da vas pitam, koliko brzo možete pročitati jednu knjigu? Moram priznati da nisam neki brzi čitač i to me nekad žalosti. Još kad k tome dodam nedostatak vremena onda me dovodi do ruba suza. Najbrže što sam ikada uspjela pročitati bilo je prije par godina na ljetnim praznicima u srednjoj kada sam uspjela u 6 dana pročitati po 6 knjiga... sve su one bile negdje oko dvjestotinjak stranica ili nešto malo više. I to sam čitala skoro od jutra do mraka uz stanke za hranu i kojekakve posliće. Ali da, sporo je to. Barem meni. Ne znam kako je vama? Znala sam čitati i duboko u noć jer me nije baš bilo pretjerano briga hoću li sljedeći dan biti sposobna za nastavu ili ne, ionako sam i na satovima čitala kad god mi se ukazala prilika. Sada toga više nema. Na poslu baš i ne smijem čitati knjige iako sam okružena njima (zamislite mučenja), a nakon posla mi ostane malo slobodnog vremena. Kasno u noć više isto tako ne čitam jer sam obično preumorna i počnu mi se mutiti slova. Ah koji sam ja jadnik xD 



Dalje, moram se pohvaliti knjigicama koje sam dobila/kupila.
Stigla mi je To all the boys I've loved before koju sam naručila preko Amazona jer sam na giveawayima osvojila gift kartice :)
Kupila sam si zadnji dio trilogije Stark od J. Kenner Ispuni me, a moje drage kolegice s posla su mi poželjele lijepe rođendanske želje tjedan dana ranije uz knjigu Silos. Curke, najbolja ste ekipa ikad <3







Sada mi samo preostaje željno iščekivati dolazak Isle na moj kućni prag. :)

To je to od mene za danas, slobodno komentirajte ;)

4 komentara:

  1. Jedva čekam svoj rođendan, i to okrugli hahah, ali kada ja uđem u knjižnicu uvijek padne dvije knjige

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. tak ti je i kod mene bilo prije par godina, ali u zadnje vrijeme sam počela promišljenije kupovati knjige. Mjesečno uvijek uzmem neku od Znanja za taj mjesec, ali što se tiče skupljih knjiga to sastavljam popis za Interliber kada će knjige biti na sniženju :)

      Izbriši
  2. Knjige u Hrvatskoj su doista skupe što me jako smeta (svi se žale na cijenu make-up proizvoda i kozmetike, hrane samo ja na knjige), ali ovo što Znanje provodi je stvarno hvale vrijedno jer doista knjige postaju svima dostupne. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma i ja sam jedna od onih koje se zale na cijenu sminke jer ju obozavam ali nisam bas neka sminkerica, ali ne toliko koliko na cijenu knjiga. Pretjeruju sa tim i nije ni cudno sto imaju sve manje kupaca

      Izbriši