subota, 16. kolovoza 2014.

Svakodnevnica bookworma 3: Dvadeset dvije su mi tek


Sretan rođendan meni :D

Znam, većina ljudi ne voli isticati svoje godine, ili ne vole biti u centru pažnje ili što god. Ja sam lavica po horoskopu pa je rijetko da ću prešutjeti da mi je rođendan ;)

Htjela bih se zahvaliti svima koji su mi poželjeli predivne želje na mom profilu i fejs stranici Life of a bookworm na kojoj trenutno imam i malo darivanje povodom rođendana. Svima vam od srca hvala!


Moram se zahvaliti i svojoj ljubavi što uvijek zna izabrati pravi poklon. I ove godine dobila sam knjigu. Jednu od najdivnijih koje sam ove godine čitala Bez nade Collen Hoover (i recenzirala na blogu). Planira sam ju sama kupiti za Interliber, ali on me preduhitrio. <3 
A i moja mama je zakon. Kupila mi je cijelo pakiranje Bananko čokoladica koje ima malo više od kilu! Sliku ipak neću stavljati da si ne zaslinite laptope/kompjutere/mobitele ;)
Best frendica me stalno izaziva oko svoga poklona, ali morati ću pričekati sutra da otkrijem što je. S, što si mi to spremila???
Nadala sam se da će mi Isla možda stići još ovaj tjedan no izgleda da ću se morati još neko vrijeme strpjeti. Počinju me prstići svrbjeti da ju ne počnem čitati na ebook readeru xD

Ovaj dan predvidjela sam za odmaranje u krugu obitelji, finu papicu, a i čitanje.. ništa bez čitanja.


Još jednom hvala svima :)
Zauvijek vaša, godinu dana starija,
Nina

2 komentara: