četvrtak, 11. rujna 2014.

Voljeti se otvorenih očiju - Jorge Bucay recenzija

Kada marketinški stručnjak Roberto dobije e-mail namijenjen nekom Fredyju, obriše ga bez razmišljanja. Međutim mailovi i dalje stižu, i znatiželjni ih Roberto potajno počinje čitati. Šalje ih psihoterapeutkinja Laura, koja zajedno s Fredyjem piše knjigu o čudu ljubavi i zaljubljenosti, o mogućnostima održavanja veze, o vjeri u ideale, ali i o nedostatku ljubavi i pretvaranju očaranosti u zavist. Zadivljeni Roberto sa svakom sljedećom porukom sve više preispituje vlastita ljubavna iskustva pokušavajući otkriti i shvatiti sebe. Ohrabren Laurinim stručnim znanjem i iskustvom, skriven anonimnošću interneta, Roberto preuzima Fredyjev identitet te počinje pisati pisma Lauri, iznositi svoje priče i svoja razmišljanja o ljubavi i sreći. Ali stvarni svijet ima iznenađenja za njega…

Voljeti se otvorenih očiju, roman jednoga od najomiljenijih i najčitanijih svjetskih psihoterapeuta, Jorgea Bucayja, po mnogočemu je jedinstven - napeta, divno ispripovijedana priča istodobno je najpitkiji i najčitaniji priručnik o ljubavnim odnosima, o ljubavi koja nestaje i koju treba održati.

Knjigu sam pročitala sredinom Travnja prošle godine... a evo i moje recenzije:

Uistinu zanimljiva knjiga, moram priznati.
U ruke sam ju uzela samo iz jednog razloga - znatiželje. U mom TM ljudi ju užasno puno kupuju (a i ostale knjige J. Bucaya) i zanimalo me što je to toliko dobro. Budimo realni, ova knjiga nije remek djelo književnosti i mislim da ju ljudi gledaju s krivog stajališta kad ju ocjenjuju ovdje na Goodreadsu. Knjiga nije roman iako ima takvu formu tek toliko da čitatelju ponudi nešto novo, a ne dosadan i dugačak psihološki prikaz veza. I to je ono što je dobro, jer da je bila takva knjiga, mislim da bih ju bacila kroz prozor već nakon dva poglavlja. Bucay i Salinas nam umjesto toga daju zanimljivi i lagani zaplet koji nam kroz tu priču daje psihologiju ljubavi i parova.
Vrlo se lagano čita i nije dosadna, samo mi se ponekad desilo da odlutam u mislima i izgubim se, ali ova knjiga zapravo i je tu da vas navede na razmišljanje o vašim prošlim, sadašnjim ili pak budućim vezama. Zapravo otkrijete kakve ste probleme imali u prošlim vezama a da toga tada uopće niste bili svjesni, ILI vam pak otkriju one strahove koje imate trenutno a da niste znali niti da postoje.

Mislim da knjiga s toga zaslužuje sasvim lijepu četvorku :)