srijeda, 24. prosinca 2014.

Sretan Božić!


Nadam se da se do sad već svi lijepo odmarate uz finu hranu i divan miris bora :)

instagram
Prvo se moram zahvaliti svojoj šefici koja mi je danas dala slobodan dan te se uz  još dvije kolegice namučila oko zahtjevnih kupaca.  Cure, od srca vam hvala. Da nisam imala ovaj slobodan dan nikada ne bih stigla napraviti sve na vrijeme. Mama je zaslužna za kolače (i svu ostalu hranu), već sam ukrala par zvjezdica sa marmeladom iz špajze dok nitko nije gledao ;) Kao i svake godine do sad ja sam zaslužna za čišćenje kuće od vrha do dna te ukrašavanje bora. Nekima je možda zabavnije kada se okupi cijela obitelj oko bora pa svi zajedno ukrašavaju, ali mislim da bih ja samo packe počela dijeliti okolo kada bih vidjela da ne ide onako kako sam si ja zamislila xD

Da vam iskreno kažem nisam neki preveliki ljubitelj blagdana. Profili mi nisu zatrpani božićnim slikama niti pjesmama i ponekad se osjećam kao Grinch jer bi najradije otkazala cijelu tu paradu samo da mi netko da mira (pogotovo zadnjih tjedan dana jer me ludnica na poslu dotukla i kičma mi se odvaja od ostatka tijela). Znam da me sutra neće dočekati ništa ispod bora, ali zato sam se ja potrudila kupiti pokoju slasticu za mamu i tatu. Ali ajde,  bar se veselim ovim slobodnim danima koji su mi kao mini godišnji i na njima sam jaaako zahvalna!

Mislim da neću stići čitati ovih sljedećih par dana (kao ni prošlih par), ali nema veze. Vjerojatno ću se više posvetiti filmovima i druženju s ostatkom obitelji.

Ovom prilikom svima vama želim sretan Božić ispunjen mirom i veseljem! Hvala vam svima što me pratite i čitate moje postove.

Puno vas voli vaša


Nina

1 komentar: