ponedjeljak, 29. prosinca 2014.

Za kraj godine; najbolji naslovi po mom izboru

Evo nam i ove godine pri samom kraju. Što nam je ovu učinilo posebnom i boljom od prethodne pitanje je sad.

Pa kao vječiti pesimist mogla bih napisati kratko i jednostavno ništa, ali ipak neću.

Dogodilo se eto to da sam ja prije gotovo pola godine pokrenula ovaj blog i zaplivala blogerskim vodama.  Do ovog trenutka u kojem vam pišem na blogu ima 115 postova (ne brojim ovaj) i 8377 pogleda, a najposjećenije recenzije bile su za knjige J. Kenner: Oslobodi meUzmi me i Ispuni me.

Iako sam si na početku godine zadala cilj da pročitam 20 knjiga jer sam pretpostavljala da baš i neću imati puno vremena za čitanje, uspjela sam dogurati do 60 :D


Neću navoditi svaku od njih već je ovaj post rezerviran za one koje su mi se ove godine našle na polici najdražih(bez nekog posebnog redoslijeda).



Bez nade Collen Hoover

Mockingjay Susanne Collins
mislim da ne trebam pisati zašto mi je ovo jedna od najboljih knjiga ove godine

Isla and The Happily Ever After Stephanie Perkins

Dom Gospođice Peregrine za Čudnovatu djecu

Oslobodi me J. Kenner

Pitaj Alicu
fenomenalna knjiga koju svima preporučam

Zapleteni Emma Chase

Uvrnuti Emma Chase

Ukroćeni Emma Chase

Just Human Kerry Heavens

Still Human Kerry Heavens

To All The Boys I've Loved Before Jenny Han 
jedva čekam nastavak!!!

The Twilight Saga: The Official Illustrated Guide Stephenie Meyer 
ovu knjigu upecala sam po ludo povoljnoj cijeni u Algoritmu i to još tvrdi uvez (mislim da je bila bizarnih 30 ili nešto kuna!!) i oduševljena sam njome. Većina vas zna da volim Sumrak, a ova knjiga je samo još jedan biser među njima koja mi je pružila pregršt informacija koje nisam znala :)

Koje su knjige vama obilježile ovu godinu?


Nadam se da ćete i u sljedećoj godini biti
okruženi fantastičnim naslovima!

Sve najbolje Vam želim!
Vaša blogerica,
Nina

2 komentara:

  1. Najprije, sretna ti 2015!
    Od svih ovih nabrojenih, pročitala sam Kenner i Chase i moram reći da mi je Chase bolja. Odlično mi je pisanje iz muške perspektive, i baš me zabavila.

    Pusa :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tu se slažem sa tobom :D baš čitam treću, na kojoj si ti?
      I tebi sretna nova :*

      Izbriši