petak, 2. siječnja 2015.

Jedna sasvim neobična recenzija

Vjerojatno se pitate

a) zašto neobična i
b) recenzija čega

Ovo je prva recenzija filma koju vam donosim na svome blogu. Iako sam već o tome razmišljala kada je izašao film Šojka Rugalica , ustrtarila sam se jer sam znala da ja to ne mogu. Nisam ja filmski kritičar, mogu vrištat samo kao jedna fan girl, ali ne i biti neke hladne glave pa vam o tome pisati. Zato dolazimo do onog djela neobična. Neobična je zato što je to dopisivanje između moje 'seke' Lee i mene.  Sad sam vas sigurno zbunila i sa ovim navodnicima. Stvar je u tome što ja nemam seku, ali zato imam svoju Leu koja je dobila tu titulu prije više od pet godina kada nas je spojila ljubav prema Sumrak sagi i Need For Speed igrici. O da, Sumrak nas je spojio, ali NFS nas je totalno zbližio :D oh, bili su to ljetni praznici provedeni na kompjuteru skoro do pregrijavanja. Ponekad poželim vratiti to ljeto nazad. Možda se pitate zašto je ta naša recenzija dopisivanje ... e pa ljudi moji, moja sekica živi u drugoj državi :( i to je najtužnije u svemu ovome, ali nećemo tugovati, idemo na našu zakon recenziju koja niti nije recenzija, ali je ZAKON. Nadam se da će se i vama svidjeti i nasmijati vas koliko je i nas.  Sigurno se pitate koji mi to film recenziramo. A koji drugi doli Need For Speed :D

izvor


Nina: Seeekoooo da ti poželim sretnu Novu <3 :*
I upravo sam pogledala NFS film i zaljubila se.  Žao mi je šta moram reći, ali za zeru mi je bolji od F&F. Seko, čista savršenost

Lea: I tebi seko, poslije će bit ona naša veća poruka :D 
A daj :( meni je ipak F&F ono prvo i najbolje :D ipak je to taj family.  A NFS je naše sto nas je spojilo ^^ i Aaron i njegove oči

Nina: Ma F&F je super, al ovo mi imao neki posebni šarm. Ovo dvoje glavnih glumaca su mi preeeslatki, Aaron je fakat prezgodan iako mu nikad ne bih dala taj glas uz tu facu, baš se ističe i to je super :D baš su svi onako zakon. I iako mi auti nisu bili bog zna što, osim Mustanga, priča mi je bila sam vrh.  Ja bi nastavaaaak xD
izvor

Lea: A jest to sve, samo izgleda da neće bit nastavka nije bio toliki hit :( a Mustang je sam po sebi dovoljan :D

Nina: Štetaaa jer film mi je stvarno bio super :)

Lea: Da, da. Aaron je oduševio, i u Breakong bad i NFS, morat ćemo jedno igrat :D

Nina: Daa, već sto godina nisam igrala

Lea: Moramo nać i onaj online sto se igra pa obje Mustanga :D

Nina: Jao to bi bila luda trka ;)

Onda dolazi još brdo dopisivanja o svemu i svačemu što nije za vaše okice. A onda dolazi još toga od jučer kroz danas :D

Nina: Ja danas opet gledala NFS, morala bratu pokazat xD

Lea: Taman ga pošla gledat :D :D :D

Nina: Ajde super :D

Lea: javim se kad završi :D

izvor


Nina: Iiiiiiii??? :D

Lea: Znači, Aaronov glas bi mogla slušat 0-24 da zatvorim oči a on mi priča, dobro možda bi malo i varala, čisto da se izgubim u onim njegovim nestvarno plavim očima.  Koncept filma mi se sviđa, utrka organizirana na ovaj način, i auta su mi dobra samo što ja patim za starijim, a uređenijim autima (kao u F&F). Mustang me u potpunosti osvojio, i kad su ga uništili, čula sam i moje srce kako puca :D svidio mi se kraj, jer je bilo tog nekog otezanja sa njegove strane, i stalno sam bila u pitanju hoće li se predat i izići iz auta, ili će napravit nešto pa pokusat pobjeći. I kad se vratio po Dinu, nisam očekivala da ce ga samo udarit. Ne znam ni sta sam očekivala hahah
I onda stvarno kraj kad se Julia doveze u onom predivnom Mustangu, i kad spusti staklo, odmah sam se sjetila one scene iz Need For Speed Most Wanted, sa početka igrice. I njen početak filma kad tek dođe kad se pravi glupa i onda razvali znanjem o autima. Obožavam to što ona i Letty u F&F imaju takvu ulogu, nek vide muški da i mi znamo ponešto :D Predobra mi je scena kad Finn dadne otkaz u firmi pa se počne skidat i kad zapne u dizalu sa onom bakicom i kaže: It's a bit cold here. Na tu sam umrla od smijeha. Scena kad sipaju gorivo u vožnji, samo sam čekala da Finn nekako padne sa kamioneta. I čitav taj put NY-Cali, mi se sviđa, i rado bi i ja to pokusala :D  Uglavnom, puno više mi se svidio na drugo gledanje. To je valjda jer sam na prvo odmah odustala od njega, sa tim da ništa ne može biti kao F&F. Ali sigurno film koji ću opet pogledat, i za koji se nadam da ce bit nastavak :D

Nina: Ajme obožavam ovo sve što si napisala! <3

Kad se murjaku pokazuje koliko je auto zakon :D 

Lea: hahaha, potrudila sam se da nešto ne izostavim :D
Racers should race, cops should eat donuts.  Predobro mi je bilo kad je onaj organizator to rekao hahaha

Nina: Onaj početak, da bi ga slušala i to. Ajme seko ja sam se bas slatko nasmijala ali tooootalno se slažem. Daaa, puno predobrih citata. A i meni su svi oni novi auti bili ružni, ali ono što si rekla, onaj Mustang je sam po sebi bio dovoljan. A ona Anita ti je glumica koja će glumit u pedeset nijansi

Lea: ima savršen glas i onaj podrugljivi osmijeh, o očima nećemo ni pričat :D da, da, znam da su trkači i sve, ali opet su mi nekakvi ružni. Anita me nije ni malo oduševila

Nina: Ni meni nije Anita bila nešto :( sve me strah kakva će u fiftyju bit.  Mali Pete mi je bas bio preslatki, ono kako je blebeto i baco bezvezne fore :D Joooj a i vidjela sam da ce Aaron radit na nekom filmu na kojemu i Dorman (ak se tak preziva ovaj što glumi fiftyja)

izvor


I onda smo mi prešle na sto drugih tema i 45 minuta provele pričajući u video pozivu i tako to. Sad vidite da smo mi dvije srodne duše koje žive kilometrima  daleko, ali bez obzira na to mi smo i dalje bliske kao prave sestre (da smo si prave, možda si ni ne bi bile ovoliko dobre xD)

Znam da ovo nije bila prava recenzija i da je zapravo bilo fan girl slinjenje za Aaronovim okicama i glasom, ali ljudi moji, film je stvarno super i rame uz rame Fast & Furious, meni čak i bolji. Kemija među glumcima je stvarno fenomenalna, a  da ne pričam o autima xD


Od Lee i mene svakako imate preporuku i mislim da nećete požaliti ako ga odlučite pogledati. Naravno, film nije za svakoga, ako niste u tom điru i ako ste u nekom drugom žanru onda ne morate trošiti vrijeme. Istinu da vam kažem, kada sam vidjela trailer za NFS nije se ni meni gledao, ali trailer nije ni zagrebao površinu dubine priče koju ovaj film ima jer ovaj film je puno više od utrkivanja super brzim autića :)

izvor

1 komentar:

  1. ovo mi je definitivno najdraza recenzija :D kad je zaaakon, kad smo mi zaaakon ;)

    OdgovoriIzbriši