petak, 30. siječnja 2015.

Miami Hush Club serijal ~ Michelle Warren #recenzija















Miami Hush Club serijal
Michelle Warren

Evo čuda, odlučila sam se napisati recenziju za ovu knjigu i na HJ iako dobar dio vas nikada nije niti čuo za ovu autoricu kao ni za njene knjige. Dragi moji, ovo je ime koje želite zapamtiti i sa strepnjom čekati da neka od naših izdavačkih kuća odluči prevesti njene knjige u slučaju ako ne čitate knjige na EJ.

Da krenem ispočetka. Michelle Warren je jedna vrlo draga i simpatična mlada autorica u usponu. Iza sebe već ima nekoliko naslova no ovo su njene prve knjige koje sam ja imala priliku pročitati. Zapazila sam je još sredinom prošle godine kada sam pokrenula blog jer sam tek tada počela aktivno pratiti i ostale blogere. Tada je puštala svoju četvrtu knjigu u svijet; He + She. Do sada ju nisam pročitala iako moram priznati da ju imam u e formatu, no eto. Michelle me sto posto privukla sa svojim misterioznim Miami Hush Club-om. Ne moram vam spominjati kako me bacila na koljena čim sam vidjela ove predivne naslovnice, a vi svi dobro znate kako ja patim za predivnim naslovnicama i da sam na takve knjige posebno slaba. I svi mi dobro znamo da lijepa naslovnica ne znači uvijek dobra knjiga, ali u ovom slučaju skidam kapu i klanjam se. Michelle je učinila odličan posao.

Kao što i sami vidite, knjige nisu još izašle do kraja no imala sam tu čast da ih primim od same autorice i slistila ih u 4 dana. Čitala sam skoro svaku slobodnu minutu koju sam imala. Čak nisam uspijevala napisati pristojnu recenziju za svaku od njih jer sam morala preći na sljedeću kako me iščekivanje ne bi ubilo xD

Evo kratkog opisa knjige:

Uvijek sam vjerovala da djevojke poput mene nemaju svoj sretan svršetak. No unatoč mojoj prljavoj prošlosti i osobnim demonima, Miami Hush Club mi je obećao da će svaku moju fantaziju učiniti stvarnom.
Uz članstvo, mogli su mi pokloniti moj posao iz snova, auto iz snova, kuću iz snova i savršen život za mene i moju obitelj. Usisali su me u to ludilo i preokrenuli me iznutra prema van toliko jako da više nisam znala što je dobro, a što loše.
Cijena za ulazak?
Moja najmračnija tajna.
Postoji samo jedan problem.
Neke tajne unište.
Neke su čak ugrozile one koje volim i jednog čovjeka kojega nikada nisam ni zamišljala da bih mogla imati.
Jer neke tajne, kada ih se podijeli, daju moć.
A moć je opasna stvar.
Pogotovo kada taj netko vuče konce, igra se Boga, ima način da me uništi.
A najgore od svega, nakon što sam dala svoju tajnu, ostala je moja razorena i izmučena duša.
Ali pogodite što?
Ništa nije sigurno.
Klub može uzeti i to.

Onda? Jeste li već zainteresirani? Jer ja sam bila iako ne otkriva previše, ovaj misteriozni opis vas odmah privuče i znate da morate pročitati ovu knjigu. Sreća moja, dobila sam knjige na recenziju i tako krenula u još jednu avanturu koju nam knjige pružaju :)


Nic je fenomenalno okarakteriziran ženski lik koji se od početka pa do samoga kraja knjige bori sa vlastitom prošlošću i svojim osobnim demonima. Odlučna je i pametna, a na prvom mjestu joj je njena obitelj. Nikada nije ni sanjala da bi u svom životu mogla naći onog nekog posebnog i iako ovo nije ljubić na kakve smo svi navikli, u knjizi ima romanse i seksa. Zato ovo i nije knjiga za svakoga kao što je to i sama autorica na početku priče naglasila.
Radnja se vrti oko njene prošlosti i kakve ona posljedice ima u sadašnjosti te na koji način se ta naša prošlost upliće u svaku srž našega postojanja. Naravno, prošlost je ono što nas je u konačnici definiralo i stvorilo osobu kakva smo mi danas.



Iako bih vam voljela otkriti više, ova recenzija mora ostati spoiler free tako da vam neću otkriti što se događa. Likovi su odlično okarakterizirani i sama priča je toliko zanimljiva da vas svojim prvim riječima uvuče. Doduše, mene je uvukla i prije no što sam zakoračila u samu priču jer autorica nam kaže kako prije no što je započela pisati nije sasvim točno znala kakve će biti duše tih likova, dobre ili loše dopustila im je da joj šapću dok je pisala te je i sama na kraju otkrila da sa njihovim nesavršenim životima one radije žele biti tamne i izopačene. Već tu me osvojila. Iako je autor taj koji kontrolira kakvi su likovi o kojima piše, malo tko se upusti u avanturu i puti da likovi pričaju sami za sebe te da ih se ne modelira kao likove već da se prema njima odnosi kao stvarnim osobama i koje bi one odluke donijeli.

Ne znam je sam li vas i sama navela na zanimanje za ovim naslovima. Jedno je sigurno, a to je da sam ja sto postotno uživala u svakoj riječi koju sam pročitala i da vam toplo preporučam ove naslove! Od mene je ovo čista petica :)


Uz put možete baciti oko i na book blitz i giveaway povodom izlaska drugog djela Miami Hush Cluba ovdje na mom blogu :) 



4 komentara:

  1. Joooj, ovi romaniiii...Neki dan sam naišla na te naslove na stranici čije ime nisam zapamtila, i čak su objavili dio nekog poglavlja u kojem on i ona nešto "rade" a druga ona gleda i pati. Opet moram reći, joj!
    Moram priznati da je to za mene tvrda granica jer se ja uvijek moram u neku ruku poistovjećivati s likovima o kojima čitam, a ta situacija mi je stvorila neku čudno neugodu u želucu.
    Bome ću se držati njenog savjeta da romani nisu za svakoga. Možda ih jednom i uzmem u ruke, ali ne vjerujem da će biti u tako skoroj budućnosti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam, ali meni i nije toliko šokiralo, možda zato što sam ipak malo dublje zakoračila u taj 'mračni' svijet.. svi misle da je Pedeset nijansi neko jako štivo, a nitko ne čita Sellenu Kitt pa bi se tek onda šokirali ;)
      Uglavnom, želim reći da iako je upozorenje da ima svakakvih scena, meni nije bilo to toliko čudno jer sam se načitala puno žešćih štiva...
      A i mislim da bi se čak tebi knjiga svidjela jer se baš bavi psihom čovjeka i toga koliko bi daleko netko išao da zaštiti one koje voli...

      Izbriši
  2. O, načitala sam se ja štiva, ništa ti ne brini- govorim iz iskustva.50 nijansi je uspavanka naspam svemu što sva vidjdla :D
    Radi se samo o onom poistovjećivanju s likovima koje sam spomenula, volim dobar adrenalin, ali neke stvari osjećam ko napad na sebe (smiješno, al istinito) pa osjećam ko da se moram boriti protiv njih. :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe meni je pak to uspjeh ako me pisac natjera da se poistovjetim sa knjigom koju je napisao... svi smo mi ljudi i svima se nama događaju slične stvari samo je drugačiji način na koji mi to doživljavamo ;)

      Izbriši