nedjelja, 11. siječnja 2015.

Recenzija: Povezani ~ Emma Chase

ČETVRTI DIO SERIJE ROMANA "ZAPLETENI" koji se s romanima Zapetljani, Uvrnuti i Ukroćeni pretvorio u pravu književnu senzaciju i zasjelo na vrhove ljestvica naprodavanijih knjiga New York Timesa i USA Todaya.
Drew i Kate su na putu prema bračnoj sreći. Ali, prije dolaska na odredište moraju preživjeti slavlje prije vjenčanja, koja bi ih oboje mogla učiniti spremnima da budu… Povezani

Najveći dio svojega života mislio sam da se neću oženiti. A tada je Kate učinila nemoguće: promijenila me je. Mislim da se svi možemo složiti da sam i prije bio vraški sjajan, ali sada sam još bolji. Put do tog dana nije bio samo med i mlijeko, ali smo Kate i ja teškoće prebrodili zadržavši našu neiscrpnu žudnju, bezgranično divljenje i vječnu ljubav netaknutima. No, neki neočekivani događaji proteklog vikenda u Vegasu mogli bi biti problem. Na određeni način to je bio… moj konačni ispit. Znam što mislite – što si, dovraga, sad učinio? Opustite se. Nemojte osuđivati dok ne čujete cijelu priču. I, držite se čvrsto, jer je pred vama luda vožnja. Zar ste očekivali bilo što drugo?
Ne propustite ni jedan dio uzavrele, urnebesno smiješne strasti serijala Zapleteni!

Moja prva knjiga u ovoj godini :) dobar izbor moram priznati. Uostalom, ukoliko ste me pratili, do sada ste mogli vidjeti da me svaka prethodna knjiga iz ovoga serijala dobro nasmijala i da mi je prirasla srcu, a ni ovaj put nisam ostala ravnodušna. Povezani je ispunio moja očekivanja te se ugnijezdio u moje srce, a uskoro i na moju policu. Iako je najavljeno da će knjiga biti u knjižarama 10.1., u moju knjižaru još uvijek nije stigla, a i bila sam nestrpljiva nakon treće pa krenula čitati na EJ.
Što se tiče same knjige i ova je pisana iz Drewove perspektive. I sami vjerojatno znate što to znači. Duhoviti opisi, puno razmišljanja o seksu i djetinjastih ispada s njegove strane. Iako se Drew u ovoj knjizi uvelike razlikuje od onog iz prve knjige i dalje se osjeti onaj pomalo razmaženi klinac u njemu koji je navikao imati sve i svakoga.
Knjiga kreće dvije godine nakon cijele one zbrke oko trudnoće, mali James je sada cool klinac - nije da smo ga mogli očekivati drugačijega s obzirom na roditelje, a Kate i Drew te cijela njihova luda ekipa spremaju se na vikend u Vegas na momačku/djevojačku prije velikog dana, vjenčanja. Pitate što će se tamo desiti? Za to stvarno trebate pročitati knjigu, mogu vam otkriti samo da ima puuuno alkohola, stripera i striptizeta te razuzdanog ponašanja i jedno vjenčanje a da to nije od D&K. I vjerojatno se pitate tko je napravio što i je li se veliko vjenčanje na kraju ipak održalo? Pa recimo to da nitko ne bi čitao ovu knjigu da u njoj nema happy enda, zar ne? Kao i večina ljubića i ovaj ima sretan svršetak cjelokupnog serijala što smo i željno iščekivali :)
Osim Kateine i Dreweve priče, sa strane dobivamo i uvid i u Stevenov i Aleksandrin ljubavni život tako da se autorica nije fokusirala na samo jednu priču što je odlično :)
Što se tiče ocjene.. a što bi drugo mogli očekivati nego peticu, ali moram priznati da od svih knjiga u ovom serijalu prva mi je bila nekako najbolja.
Za kraj vam jedino mogu preporučiti ovaj serijal u izdanju Mozaik knjige. Urnebesan od početka do kraja sa zabavnom pričom koja se brzo čita. A ne smijemo zaboraviti da je i jako seksi ;)