petak, 13. ožujka 2015.

Lea i Nina opet u akciji: Recenzija - Dirt Road Summer Ashley Johnson @leah_iamme

Shayleigh Dougherty se ne zaljubljuje. To je lekcija koju je naučila od njene majke prije mnogo godina. Shayleigh i njezin tata preselili su se u Missouri te započeti novi život i stvari nikada nisu bile bolje. Kad ju najbolja prijateljica iz djetinstva Sienna pozove da se vrati u Louisianu za ljeto, ona je neodlučan. Sve što je ostavila iza sebe i dalje bi trebalo ostati tamo, iza nje.

Beau Granger je proveo cijeli svoj život u Lake Charlesu s obiteljskim poslom i najboljim prijateljima. On ima sve što želi, sve dok ne naleti na Shayleigh uz cestu. Sudbina ima smiješan načina zbližavanja ljudi. Može li ljubav preživjeti ljeto ili je bolje ostavi na makadamskoj cesti?

Ovo je jedna od knjiga na koje u životu sasvim slučajno naletiš i nakon toga ti bude drago što si ju pročitao. Ovo je vrlo kratka i zanimljiva novela od sedamdesetak stranica koja me nasmijala do suza i ostavila s očekivanjem u srcu i razmišljanju što će biti u drugom djelu knjige :)

Sami početak radnje knjige podsjetio me na moju sekicu Leu pa sam joj odmah preporučila knjigu tako da vam ovu recenziju donosimo zajedno :D

Evo Leinih misli:
Znači, kad si mi poslala poruku što čitaš i naslovnicu, odmah si me zainteresirala. Još kad si rekla da te podsjeća na nas morala sam je pročitati. Čim sam je počela oduševila sam se :D Dvije najbolje prijateljice kilometrima udaljene, jedini kontakt su im društvene mreže, a opet su bliske kao da žive kuća do kuće. Kada Shayleigh odluči sjesti u auto i voziti 10 sati samo da provede ljeto sa Siennom, podsjetilo me na nešto što bi mi uradile :D

Sviđa mi se Shay, njena odlučnost i taj njen free spirit. Jest da je skeptik po pitanju ljubavi, ali ima svoje razloge. Super je, iako nije imala mamu dok je odrastala. Obožava Siennu i imaju to predivno bezuvjetno prijateljstvo. Sienna je malo drukčiji tip osobe. Ona je zaljubljena, i ima super vezu. Živi sama, školuje se i traži posao iako je dijete bogatih roditelja. Obje su se borile da njihove prijateljstvo ostane jako, i tu ih razumijemo :)

Sve je bilo super, to prijateljstvo i taj road trip, pa i način na koji je upoznala Beau-a. Presimpatično mi je bilo to upoznavanje i njeno razmišljanje tijekom upoznavanja. Ono što nisam očekivala je takav preokret priče. Priča počinje sa njih dvije BFF, i taman kad pomislim da će biti odlična priča o prijateljstvu koje pobijedi kilometre, pojavi se neki dečko koji preuzme čitavu priču. E ne može to tako! Nije da nisam za malo romantike, i sviđa mi se njihova priča, little miss Coldheart se zaljubi kao nikada u životu, yeeey.
Beau kao lik mi je super, fat kid gone hot. Jasno mi je zašto je Shay pala na njega, ima plave oči (let's be honest tko ne pada na plave oči), humorističan je, i ima odlične upade. A uz sve to nju tretira kao boginju. Na stranu to, imam osjećaj da je zapušten taj odnos Shay-Sienna, i da je sva pažnja na odnosu Shay-Beau.

Sve u svemu, novela je odlična, i vrijedi pročitati, ta 3 sata su mi tako brzo prošla, i novela me ostavila sa bezbroj pitanja: Što dalje, s kim će završiti, gdje su Sienna i Rob, hoće li Beau ostati ili se vratiti kući. Jedva čeka uzeti u ruke drugi dio i dobiti neke odgovore. E da, i da ne zaboravim, automobili u knjizi (inlove) Shay vozi Chevrolet Camaro, a Sienna Ford Mustang; pa može li savršenije? Za nas dvije koje obožavamo automobile, ne može :D I imam osjećaj da obje imamo automobile koje želimo, da bi to bila ova dva :D

A ja se ne mogu više složiti sa Leom. Uživala sam čitajući ovu priču, zaželjela sam se ljeta i one vrućine sa ceste, a sama knjiga me nasmijala, iz mene izvukla emocije i ostavila me u čežnji za ostatkom priče.

Lea i ja Vas pozdravljamo... do naše sljedeće suradnje (koja će biti uskoro).

xoxo