srijeda, 25. ožujka 2015.

Recenzija: After We Collided (After #2) - Anna Todd



Znam, znam. Obećala sam Vama, a i samoj sebi da ću što prije napisati recenziju, a još uvijek nisam. U stisci sam s vremenom, u laganom emocionalnom krahu i velikom iščekivanju što će mi donijeti treća knjiga ovoga serijala. I ova (After we Collided) se vrti oko drame u Hardinovu i Tessinom životu, stvari se zakompliciraju pa se sve sredi, a onda se opet dogodi neki krah i sve krene nanovo. I taman kada se čovjek zapita pa gdje je tu kraj? Nisu li se već dovoljno puta pokefali, izvrijeđali, pomirili... onda se stvori neki novi faktor na kraju knjige koji priču ponovno odvuče u novom smjeru ka novim komplikacijama. Knjiga je i dalje dobro napisana, navodi me na razmišljanje i suosjećanje s likovima i u meni izaziva brdo emocija. Ne želim Vam otkrivati neke spoilere pa sam odlučila i ovaj put uz pomoć tekstova pjesama i pokoji gif dočarati ono što je meni bilo u glavi dok sam čitala knjigu.












Yep, znam da vam nije ništa jasno, ali čim knjigu pročitate sve će vam biti jasno kao dan ;)
Toliko od mene.
Ako je itko već pročitao knjigu, rado bih čula vaše komentare.

Nema komentara:

Objavi komentar