srijeda, 27. svibnja 2015.

Recenzija: Poslije Svega 3 - After We Fell - Anna Todd

Za početak, molim vas minutu šutnje za moj jadni i izmučeni mozak. Ovu knjigu počela sam čitati prije više od 40 dana. Čitala sam je na EJ preko mobitela, a kada više nisam mogla buljiti u sva ta slova prebacila sam se na audio knjigu. U međuvremenu dobila sam neke knjige na recenziju i stala s ovom i sa mnogo dobrih razloga. Prije nekoliko dana sam se ponovno primila slušanja i stala na zadnjih 5 sati i 20 minuta do kraja i mislim da je lagano vrijeme da odustanem od nje. DNF polica definitivno. Možda jednoga dana, ali ne danas niti uskoro.

Svi znate koliko mi se prva knjiga svidjela da sam odmah skočila na drugu. Bilo je zabavno, smiješno i seksi . I iako mi je već i druga knjiga nagovijestila kakva mučenja mogu očekivati u nastavcima, nitko (ALI BAŠ NITKO) me nije mogao pripremiti na ovoliku količinu ispiranja mozga.

Tessa nam je iz početka prikazana kao pametna cura s puno potencijala. Gdje je ta pametna cura nestala tokom radnje? Ni sam Bog ne zna. Mislim, ne želim reći da je cura postala glupa, ali postala je bedasta. Svi mi pravimo brdo gluposti radi ljubavi. Ja ću prva priznati. Ali nagutati se ovoliko gluposti i onda ići dalje s istom osobom kroz život je jednostavno pogubno za živce.  Jednom davno imala sam takvog emocionalnog vampira i iako mi je dio vremena bilo dobro i zabavno, svađe bi me pojele cijelu, a to, drage moje, nije vrijedno. Ne može se tako živjeti ostatak života.

Budimo realni, ovo je knjiga i svašta je moguće u knjigama, ljudi se u knjigama mijenjaju, ali da idemo uzeti realnost u obzir, biste li mogle izdržati više od mjesec dana ili najviše godinu dana s nekim kao što je Hardin? Da, on je oličenje seksi frajera koji će vam ispunjavati maštarije u krevetu (ili izvan njega), ali njegovo opsesivno ponašanje i konstantnu potrebu da Tessu prikaže kao svoje vlasništvo je naporno. Pa nije Tessa neki stup na kojem će on obilježavati svoj teritorij.  Ne mogu smiliti naporne muške likove.

Znam da je publika oko ovog serijala jako podjeljenja. Ja sam na početku bila oduševljena, a sada sam ogorčena radi njih. Žao mi je odustati, ali znate kada jednostavno osjećate u kostima da je to dobro za vas... Možda jednoga dana kao što sam rekla, ali ne tako uskoro, ima puno boljih knjiga koje valja pročitati.

Nadam se da nisam nikoga uvrijedila ovom recenzijom. To je samo moje mišljenje. Svaka čast onima koji mogu probaviti ovakve stvari, ja baš i ne mogu.

Što s tiče ocjene koje ću joj dati, mislim da ću po prvi puta u životu knjigu ostaviti ne ocjenjenom.

Više sreće drugi put.