utorak, 12. svibnja 2015.

Recenzija: Spencer Kerry Heavens


Bila sam užasno uzbuđena kada sam ušla u blog tour za Spencera. Prve dvije knjige od Kerry Just Human i Still Human bile su mi odlične pa sam jedva čekala izlazak njene sljedeće knjige. Kerry Heavens jedna mi je od najdražih autorica, jednostavno je fenomenalna :)

Spencer me nije razočarao. Knjiga je odlična. Mogla bih vrištati kao neka fan girl cijeli dan i noć oko ove knjige xD

Jazz je cool djevojka s ludom best frendicom i nametljivim šefom. Jednog dana slučajno ugleda sexy frajera u odjelu o odjelu sa sendvičima tokom jedne od pauza na poslu i odmah joj se svidi na prvu. Znate li što je još bolje? Ima tetovaže ispod rukava odjela. Da, znam, i ja slinim ;) Naleti na njega još nekoliko puta ali ništa ne poduzima sve dok jednog dana njena luda frendica Mags ne sazna njegovo korisničko ime na Twitteru te ga obje počnu pratiti. Sve bi bilo super da ovaj sexy frajer nema više od četiri tisuće 'sljedbenica' od kojih većina njih traži njegovu pažnju. O da, i dupe je.

Spencer je super. Mogu to reći da mi je čak bolji i od Drewa Evansa iz Zapletenih (Emma Chase, Mozaik knjiga). Tip je sexy i on to zna. Svako malo Tweeta i stavlja selfije. Iako se nikada ne sastaje sa ljudima s Twittera, Djevojka sa štiklama mu posebno privuče pažnju.

On je ostvarenje snova svake cure, ali ne i ovaj put. Ne za Jazz.
Njih dvoje su kao pas i mačka i to mi je savršeno. Njihove svađe vode do vrućih scena, jednostavno ih volim. #upotrebizahladnimtušem
I tako sam je jako smijala na njihove prepirke... savršena je i odlično napisana.

Knjiga je jednostavno fenomenalna i moderna. U današnjem svijetu doslovno imamo pola našeg života na društvenim stranicama i ova knjiga je savršeni primjer toga. Mnogo nas se upoznalo na Facebooku ili Twitteru (itd),  ja prva priznajem da veliki broj prijatelja koje imam danas sam upoznala preko foruma i blogova.

I tako, na kraju, sve što imam za reći da sam se zaljubila i da ću kupiti knjigu u mekom izdanju jer jednostavno trebam Spencera na svojoj polici. Ovu knjigu preporučam svima, pogotovo onima koji su čitali serijal Zapleteni. Vjerujte mi, ova knjiga je još bolja ;)


Pet sjajnih zvjezdica od mene i stavljam ju na policu favorita <3

Originalan post na EJ i GIVEAWAY možete pronaći ovdje.


Nema komentara:

Objavi komentar