srijeda, 3. lipnja 2015.

Prošla je prva godina bloga :D

Bok ljudi!

Eto, preživjela sam svoju prvu godinu bloganja :D

Prvo bih se željela zahvaliti svima koji me prate na društvenim mrežama (FB , Twitter, Instagram,...) i onima koji redovito prate sve što objavim ovdje, svaku recenziju i darivanje.

Hvala vam na velikoj podršci, pogotovo na Fejsu jer bilo je svakakvih komentara, i pozitivnih a i onih negativnih, ali ja sam još uvijek ovdje i dalje pišem i dalje čitam ono što volim i što mi se sviđa. Hvala zajednici koja je na Fejsu gotovo došla do broja 1000 što zapravo nikada nisam vjerovala da bi moglo biti moguće. Hvala svima onima koji mi svakodnevno ostave pokoji komentar jer volim čitati vaša mišljenja. Hvala i onima koji stave pokoju fotkicu svoga ulova na moj 'zid'.

Također, hvala svima onima koji me uveseljavaju na Instagranu :) zbilja je lijepo vidjeti koliko ljudi voli knjige.

Twitter je priča za sebe, ali hvala i svima onima koji me i ondje prate.

U ovih godinu dana nakupilo se recenzija (iskreno, ne onoliko puno koliko bih ja željela, ali nema veze), a evo i fotkice onih knjiga koje su mi u zadnjih godinu dana osvojile srce i koje vam preporučam :) (sve njihove recenzije možete naći na blogu)



Što se tiče statistike, tu vas neću pretjerano zamarati. U ovih godinu dana došla sam skoro do 19tisuća pregleda bloga. Od toga su najviše klikova došli iz SAD-a, zatim Hrvatske, a onda BIH, Srbije, Njemačke, Francuske, Rusije, Ukrajine, Crne Gore i Poljske (da ne nabrajam dalje). Pa nek mi još netko kaže da se ne isplati pisati blog na EJ :P

Drago mi je da smo narasli u ovako lijepu zajednicu i da zajedno prkosimo poražavajućoj statistici čitanja knjiga u Hrvatskoj (i šire).

Nadam se da ćete me i dalje nastaviti pratiti, komentirati i dijeliti svoju strast čitanja sa mnom jer stvarno mi je zadovoljstvo poznavati vas sve.


Hvala vam puno <3

1 komentar:

  1. Novi blog za mene :) Čestitam na prvoj godini! Pozdrav iz Slovenije :)

    OdgovoriIzbriši