ponedjeljak, 22. lipnja 2015.

Recenzija: Slatka Bol ~ Georgia Cates

Jack McLachlan bogati je proizvođač vina i jedan od najpoželjnijih neženja u Australiji. Njegov uspjeh i bogatstvo, po njegovu mišljenju, samo mu stvaraju komplikacije u romantičnim vezama, tako da izbjegava svako vezivanje. On uživa u društvu mladih i lijepih žena, ali na kratko vrijeme i bez obaveza. To je njegova igra koja se igra prema njegovim pravilima. No, kad mu u život ušeta Laurelyn Prescott, mlada američka glazbenica u usponu, on mora promijeniti svoju strategiju, jer je ona žena kakvu još nije susreo u svom životu. Dogovorivši se za tri mjeseca veze bez obaveza, nije ni svjestan da će se u ta tri mjeseca njegov život preokrenuti naglavce i ništa se neće odvijati prema planu. Laurelyn će mu se približiti na način za koji nije vjerovao da je moguć. I promijenit će njegovu igru.

Beauty from Pain (Beauty, #1)Ovu knjigu u ruke sam uzela u subotnje jutro dok sam bila na poslu i lagano se dosađivala prije popodnevne gužve. Pročitala sam prva dva poglavlja – jedan iz njene perspektive, a drugi iz njegove. Znala sam da ulazim u još jedan erotski ljubić, no na poleđini knjige napisano je da je ova knjiga drugačija od ostalih. Moram priznati da sam ju mrvicu izbjegavala iako sam se u nju zaljubila još daaavno kada sam u Algoritmu vidjela onu seksi naslovnicu no cijena je bila ipak previsoka. Izbjegavala sam je i iz razloga što me je onaj dio o tome da je protagonistica ove knjige glazbenica mrvicu odbio. No nakon ta prva dva poglavlja si pomislim kako bi joj ipak mogla dati priliku, svidjelo mi se ono što sam imala priliku u to malo vremena pročitati. Pomislih, produženi je vikend, zašto ne?

Moja reakcija nakon čitanja knjige:

A onda ... pa ja se nisam mogla odvojiti od knjige. Na poleđini lijepo piše »Slatka bol potpuno je drugačija od svega drugog što sam pročitala. Da, glavni lik je seksi milijunaš, a junakinja se oporavlja od slomljenog srca, i da, postavljaju uvjete i dogovor o njihovoj vezi, no osim toga sve ostalo je potpuno drugačije. Oduševit će vas!«  i na kraju vam moram priznati da je ovo sasvim točno.

Jack i Laurelyn dogovore se provest tri strasna mjeseca zajedno, pod imenima koji su sami za sebe smislili kako bi on zaštitio svoj identitet, a samim time je takav dogovor već dio njegove igre koju igra po trinaesti put. Iako nam je Jack predstavljen kao zgodan frajer dubokoga džepa, ja ga iskreno nisam doživjela na taj način jer iako je autorica dala do znanja da je tip bogat to je bilo na suptilan način (ne na način koji se to stalno isticalo kao na primjer u Pedeset Nijansi). Jack je više prirodan u cijeloj toj priči, spreman na svaki zafrkantski komentar i opasku.

Laurelyn je prirodna cura, pomalo sramežljiva, ali jako otkačena i kao glavni ženski lik mi se užasno svidjela, moram priznati nekako više od svih drugih ženskih likova iz erotskih romana (ako izuzmemo legendarnu Cherise Sinclair, J.R. Ward i Kerry Heavens) koje sam do sada imala priliku pročitati. Bez bilo kakvog filtra ona je spremna bubnuti bilo kakav komentar i ostane živa. Zanimljiva je i vrckava kada se opusti, a opet pametna i osjećajna.

Njihov odnos kroz knjigu raste i gradi se i to se osjeti i vidi, ne stvori se preko noći kao u nekim drugim knjigama. Ova knjiga je odlična i za sve one kojima se ne daju čitati ponekad dugi i naporni opisi seks scena iako to ponekad zna biti zabavno, ali ova knjiga je jednostavna i doslovno realnija u tom smislu. Ne piše hvalospjeve o njegovoj veličini uda ili izgledu iako se spomene kako on to lijepo izgleda u paketu, ali čovjek ne dobije onaj naporni doživljaj kada se opet i iznova opisuje jedno te isto.

Na kraju vam moram priznati da sam jako zadovoljna onime što sam pročitala. Ne znam je li to do našega prijevoda koji me, iako ima grešaka, nasmijao u jednom trenu do suza. Brat bratu, odlično odrađeno i savršeno uklopljeno u žargon. Mislim da se prevoditeljica odlično snašla. Meni jedino preostaje preći na drugi dio jer me živo zanima kako knjiga ide dalje.

A vi dragi moji, tko god još nije, ovo vam je savršena knjiga da ju pročitate sad preko ljeta na plaži ili u sjeni nekog drva u parkiću i jednostavno se prepustite uživanju. Ja vam je svakako preporučam :)