srijeda, 3. lipnja 2015.

The Royals - nova serija koja obećava



Pratite li serije? I koje?


Ja ponekad. Iskreno, nisam već dosta dugo pratila jednu, sve od Tračerice (Gossip Girl) za kojom još uvijek neprežaljeno plačem. Tu i tamo si pogledam GOT ali ne pratim onako aktivno, tek sam na polovini treće sezone. Nekada davno pratila sam Slatke male lažljivice i Vampirske Dnevnike ali izgubila sam se u svim tim pričama, a nije mi ni pomoglo što sam imala manje vremena za sve to – ipak se treba dobro organizirati ako misliš čitati, pisati i pratiti svaku seriju koju voliš. 



Tu se nekako prije kojih mjesec i pol (možda dva?) ubacila serija The Royals koju mi je preporučila moja seka i na tome sam joj do neba zahvalna. Serija je vrlo često povezivana s Tračericom i iako su teme poprilično različite, brdo spletki i zabadanja noža u leđa je i ovdje sveprisutno pa nije niti čudno što ih međusobno uspoređuju. A da ne spominjem jednu od glavnih glumaca – Elizabeth Hurley koja glumi kraljicu Helenu, a u Tračerici je glumila Dianu Payne (svima poznatiju kao Britanku teška naglaska koja je zavela Natea).



Priča se vrti oko života Britanske kraljice Helene, njenog muža kralja Simona, Simonovog podmuklog brata Cyrusa te princa i princeze – Liama i Eleanor. O i ne smijemo izostaviti Eleanorinog preeeeseksi zaštitara Jespera ;)


Možete si zamisliti oko čega se priča vrti – oko toga tko će zasjesti na prijestolje, ali i oko toga tko će kome zabiti nož u leđa, brdo spletki, ali i seksi i zavodljivih scena pogotovo kada su Jasper i Eleanor u pitanju.



Ne bih vama sada željela pisati cijelu radnju serije, no vjerujte mi, tko god da je bio obožavatelj Tračerice, zaludit će se ovom serijom jer ja jesam i nestrpljivo iščekujem jesen i drugu sezonu!


Nema komentara:

Objavi komentar