srijeda, 29. srpnja 2015.

Recenzija: Slatka patnja (Beauty #2) by Georgia Cates

Ostavivši za sobom najveću ljubav svog života, Laurelyn Prescott vratila se u Nashville kako bi slijedila svoju ambiciju i jedino što joj je ostalo – svoju glazbu. Nakon gadnog sukoba s producentom, ostaje i bez karijere, no pred njom se pojavljuje nova prilika koja joj pruža put na sam vrh. No, hoće li to biti dovoljno da joj pruži sreću koju zaslužuje, ili će zauvijek patiti bez Jacka Henryja?
Jack Henry McLachlan nikad nije očekivao da će se zaljubiti u Laurelyn – no, upravo se to dogodilo. Nakon što je svojom glupošću dopustio da mu klizne kroz prste, proveo je tri mjeseca u potrazi za njom. Vrijeme je učinilo svoje, a Laurelyn više nije nesigurna cura koja se upustila u avanturu, već uspješna glazbenica s vlastitom karijerom. Njezini se snovi ostvaruju, a Jack Henry se boji da ta nova Laurelyn više neće imati mjesta za njega u svom životu. Hoće li je uspjeti uvjeriti da je njihov zajednički život upravo ono što joj treba, ili će joj glamur i uspjeh u njezinu novom životu biti važniji od njih dvoje?

»Ovaj serijal potpuno je drugačiji od svega drugog što sam pročitala. Da, glavni lik je seksi milijunaš, a junakinja se oporavlja od slomljenog srca, i da, postavljaju uvjete i dogovor o njihovoj vezi, no osim toga, sve ostalo je potpuno drugačije. Bit ćete oduševljeni!«Kirkus Review

Dobar dio vas zna da me prva knjiga ovoga serijala - Slatka Bol - oduševila pa sam kroz nekoliko dana krenula i sa njenim drugim djelom. Čitala sam je na EJ pošto je Znanje nije do prošlog tjedna izbacilo u prodaju na HJ.

Iskreno, malo mi fali inspiracije za pisanje recenzije ove knjige. Trebalo mi je više od tri tjedna da je pročitam što nikako nije dobar znak.

Moje emocije tokom čitanja ove knjige? Evo ovako nešto, otprilike:

Svi mi znamo da je seks super. Hej, seks prodaje ama baš sve, ali kad je previše seksa postane predosadno. Barem je takvo iskustvo kod mene. Kada idem uspoređivati ovu knjigu s njenom prethodnicom, u ovoj je skoro pa duplo više seksa nego u prvoj i to mi nekako smeta. Očekivala sam dublju i više emocionalnu priču od one koju sam dobila, a to je stalno kresanje gdje god su se stigli kao neki zečevi. U svih tih dvjesto i nešto stranica stekla sam dojam da se vrtimo u krug sve dok napokon nismo došli do željenog rezultata za kojega smo ionako svi znali da će se dogoditi.

Laurelyn je i dalje zanimljiv i jaki ženski lik i to mi se sviđa. Nije se preko noći pretvorila u glupaču koja će se povoditi pred muškarcem već razmišlja vlastitim mozgom i propitkuje stvarnost što je fenomenalno. Jedna je od jačih ženskih likova koje sam upoznala.

Jack Henry je i dalje divan, nježan i zavodljiv, ali i ranjiv. Fenomenalno okarakteriziran kada je baš ta ranjivost u pitanju i to mi se jako svidjelo. Nisu svi muški macho man ili kaj god u tom smislu, već su i oni sami nesigurni kad je u pitanju ljubav. Jack Henry je više oslikan kao realan muškarac sa pravim osjećajima i nesigurnostima. Već mi je pomalo dojadilo čitati o alfa mužjacima koji znaju ama baš svaku sitnicu kao da su popili su pamet ovoga svijeta. N da, kao da su pravi muški takvi -.-

Uglavnom, kad se sve skupa sagleda za mene ova knjiga zaslužuje neku realnu trojkicu. To ne znači da nije bila dobra, samo znači da nije bila odlična kao prvi dio i da mi je zasmetalo što me nije onoliko emocionalno dirnula kao prva već je više u meni izazvala osjećaj negodovanja i dosade jer se vrtila u krug dok napokon nismo došli do konačnoga rezultata.

Kada ću pročitati treći dio pitate se? I ja s vama isto. Nemam pojma jer nakon ove nemam baš neke pretjerane želje za nastavkom. Vidjela sam svakakve recenzije i dobivam neku vibru da bi mi mogla biti još dosadnija nego ova. No kaj god, ima još riba u moru, khm, knjiga :)

Ako ste pročitali, slobodno javite dojmove. Baš me zanima kako se vama svidjela :)