ponedjeljak, 27. srpnja 2015.

Svakodnevni život bookworma: Godišnji... Da barem traje zauvijek =)

Nakon izbivanja gotovo tjedan dana s bloga, vrijedi zasukati rukave i napisati nekoliko recenzija, u mome slučaju dvije, no prije toga da vam predstavim mjesto po kojem sam lutala zadnjih tjedan dana s dragim, a to je Lovran.







Lovran je malo mjesto smješteno u blizini Opatije i Rijeke. Odsjeli smo u hotelu Park gdje nas je dočekalo ljubazno osoblje i fantastična hrana. Vrijeme je bilo odlično, a more dovoljno toplo da se u njemu u miru kupaš. Jedina zamjerka koju imam je nedostatak parkirališnog prostora. Ako ćete ikada ići ondje morati ćete imati dobre živce jer iako je parking besplatan u cijelom gradu, broj slobodnih površina gdje da spremite svoga limenog ljubimca je mizeran i doslovno se morate natjeravati po gradu da biste ga negdje ostavili, a da vam duša bude na miru.

Mjesto je malo i ima dvije veće plaže, a ostalo su vam male uvalice u koje se spuštate stepenicama sa poznatoga šetališta Franje Josipa i to mi se jako svidjelo jer ih ima pregršt i osjećate se kao da ste na svojoj privatnoj plaži. Šetalište je fenomenalno i jako dugačko – oko 7 km – te polazi od Opatije preko Ičića, Ike i Lovrana. Mi smo uspjeli proći Iku i Ičiće, ali bilo nam je prevruće ići sve do Opatije, a i ovako smo prošli 6 km u oba smjera.  Ova slika dolje je panorama pogleda na plažu i marinu u Iki.





Bili smo i u Opatiji i iako je lijepo mjesto, ja sam ostala razočarana. Razvikano je užasno. Očekivala sam brdo perivoja i parkova i predivnih zgrada, a kad ono imaju dva veća parka, hotel Kvarner koju jedini izgleda kao nešto posebnije i jedan perivoj koji valjda svaki put pokazuju na TV-u jer je jedini. Pogled je lijep, ali mene nije oduševio pogotovo jer je čovjek praktički prisiljen ići na jednu ogromnu i turistima zatrpanu plažu. Dolje slika popularne Djevojke s galebom u panorami.



Na kraju sam primijetila jako puno ljudi koji čitaju i to me užasno razveselilo. I sama sam uspjela pročitati Slatku patnju Georgie Cates (nastavak Slatke boli) do kraja, te Evitable Destiny Izabele Monick. Recenzije možete očekivati vrlo brzo.



Eto, to bi bilo za sada sve :)

Nema komentara:

Objavi komentar