petak, 17. srpnja 2015.

Svakodnevni život bookworma: Godišnji odmor? YES PLEASE!


Mislim da se svi slažemo oko jednoga; ove vrućine u gradu postale su nepodnošljive. Ima li išta bolje od toga nego pobjeći na more i opustiti se barem na nekoliko dana?

Upravo zato vam i pišem ovaj post. Sutra još odradim jutarnju smjenu, pakiram kovčege te pravac jug i ne mogu vam opisati koliko se radujem.

Nekima je godišnji odmor stvoren za čitanje. Iskreno, ne bih se bunila da se sakrijem i provedem ga tako jer prema statistici sam dvije knjige u zaostatku od svog cilja i broja knjiga koje sam naumila pročitati ove godine. No nema veze.

Ovaj post je tu kako bih vam najavila da gibam na tjedan dana i da se nećemo čuti sve dok se ne vratim s odmora. Na blogu se neće dešavati ništa, neće biti novih book blitzeva niti giveawaya (osim jednoga koji je već spreman za ponedjeljak). U planu mi je ugasiti internet i uživati u šetnjama, kupanju te istraživanju grada i okoline s dragim :)

Ponijeti ću dvije knjige za svaki slučaj iako imam neki osjećaj da neću ni jednu pročitati: Evitable Desteny od Izabele Monick - knjigu koja mi je baš danas stigla na kućni prag pošto je autorica bila ljubazna pokloniti je za recenziju - i Crne Ruže (Anatomy of a Girl Gang) od Ashley Little - koju sam danas kupila u izdanju Jutarnjeg lista.

Svima vama koji ćete ostali pržiti se na užarenom asfaltu:
držite se, ne dajte se, knjigu u ruke i pravac klimatizirana knjižnica na dozu mira i tišine okruženu rajem ;)


1 komentar: