srijeda, 30. prosinca 2015.

2015. u knjigama - najbolje knjige koje sam pročitala ove godine

Bok ljudi. Nadam se da ste se lijepo odmorili tijekom produženoga vikenda i da ste spremni zakoračiti u novu godinu. No prije nego što to učinimo valjalo bi pogledati što smo sve pročitali u ovoj godini i koje su nam se knjige toliko dojmile da ih spomenemo na kraju.
Goodreads nas je iznenadio i dao nam pregled godine u knjigama, jednu blagu ali odlično osmišljenu statistiku koju sam ja eto uz nešto mučenja i sastavljanja sklepala za vas. Ovako je izgledala moja godina u knjigama:





Nije da se mogu nešto posebno pohvaliti s ovom brojkom od 53 knjige jer kao i svaki knjiški moljac željela bih da je ta brojka barem za duplo veća, no kako sam spori čitač, a i činjenica da mi je ova godina bila ludilo, moram biti zadovoljna i s ovime i nadati se da ću i sljedeće doći barem do istoga nivoa.


Knjige koje su svakako vrijedne pažnje, a koje su me oduševile su:


koji me stvarno nasmijao i zapalio na najjače ;)


luda i vruća priča o tajnama koje se skrivaju u paklenom Miamiju.


je li uopće potrebno spomenuti koliko je ova knjiga uvrnuto savršena?


savršenstvo, savršenstvo, SAVRŠENSTVO. Jesam li vam rekla koliko su njene knjige jebeno savršene?


još jednom savršeno.


oh koliko sam se na ovu nasmijala, a tek zapalila uh oh ;) 


ta žena je jednostavno carica.


Koje su vam se knjige najviše svidjele ove godine? 

Nema komentara:

Objavi komentar