nedjelja, 20. prosinca 2015.

Recenzija: Knjige Julie James

Bok ljudi! Znam da me nije bilo dugo s poštenom recenzijom... Zadnja koju sam napisala bila je skoro prije mjesec dana za knjigu iste autorice Zakon Privlačnosti, a prije toga za isto tako dvije njene Najseksi frajer na svijetu i Iznenada jednog ljeta.

Prije nešto malo više od mjesec dana iz čiste radoznalosti (i dosade na poslu, pssst nemojte nikome reći) u ruke sam uzela upravo zadnju knjigu koja je izašla - Iznenada jednoga ljeta i odmah me je uvukla, a onda su se zaredali svi naslovi jer knjige ove divne autorice je jako teško ispustiti iz ruku!

Prvo, evo linka na kojemu možete pronaći sve što vas zanima o knjigama, ujedno i prva poglavlja koja možete skinuti i pročitati.

Da ne pišem svaku recenziju zasebno, odlučila sam to na kraju napraviti ovako skupno jer, zaista, kada čovjek nakon čitanja pogleda zapravo vidi da je cijelo vrijeme čitao jako slične knjige, sa vrlo sličnim likovima, a opet različitima. I to je dobro, jer svaka knjiga uvodi nas u novi drugačiju priču u dubini u kojoj lik ima svakakvih problema, ali ne opet onih epskih razmjera već, normalne svakodnevne  s kojima se svi mi borimo kroz život. I nisu svi milijarderi (okej, osim pokojeg) ali budimo realni, ako i jesu, opet nije razmetljivo kao u nekim drugim knjigama ovoga žanra.

U svakoj knjizi glavne protagonistice su snažne i odlučne žene koje sarkazam nose kao štit oko sebe, no na kraju knjige uvijek ih rastopi neki egoistični odvjetnik ili pak FBI-ev specijalni agent.

Julie je dokazala da je fantastična autorica jer kroz cijelu knjigu uspješno je gradila njihove odnose, i iako je na početku između glavnih likova postojala ona čista privlačnost, kroz knjigu bi nas navela da se zaljubimo istom onom brzinom kojom su se i oni sami zaljubljivali. Žar između njih bio je opipljiv i stvaran i ponekad su mi bile draže scene prepucavanja nego one u kojima bi se povalili u krevetu. Ponekad nije ni bilo nužno da se povale jer bi iskre frcale na sve strane i prije toga pa vam dođe na isto. Barem je meni bilo ;) jednostavno me impresioniralo kako vas knjiga može zapaliti a da scene sa seksom nisu niti bile nužne... A da ne pričam o tome koliko sam se samo puta nasmijala uz svaku knjigu i to na glas. A svi vi znate da je to kod mene veliki plus :)

Mnogi od vas su me pitali jesu li knjige povezane, a odgovor je i da i ne. Naime, prve dvije Najseksi Frajer na Svijetu i Zakon Privlačnosti su same za sebe i možete ih pročitati neovisno o redoslijedu, ali ostalih šest je dio tog odvjetničkog/FBI serijala. I iako je u svakoj knjizi svaki drugi određeni lik u centru pozornosti, u svakoj nakon nje se spominje netko iz prethodnih knjiga. Tako da ako i idete čitati nevezano uz redoslijed možete si lagano spoilati ali kad pogledate, to su ljubići i od njih se očekuje da završe sretno pa je lako pretpostaviti što će biti dalje.

Sve što mi preostaje na kraju je preporuči vam ove super zabavne knjige. Vjerujte mi, nećete požaliti :)

Ps. Jedva čekam novi nastavak (koji ćemo morati čekati sve do Ožujka 2017. hm 0.0 kmek)