srijeda, 27. travnja 2016.

Recenzija ~ Jamaica Lane Samantha Young

Iako se doima samosvjesnom i snažnom, Olivia Holloway ima priličan problem. U muškom društvu postaje užasno nesigurna, do mjere da je blizina momka koji joj se sviđa potpuno paralizira. Kad s ocem preseli u Edinburgh i stekne novo društvo, Olivia odluči uhvatiti se ukoštac s tim svojim problemom i poraditi na samopouzdanju i umijeću koketiranja.

Nate Sawyer prelijepi je plejboj koji ne ulazi u veze, a prema prijateljima je oličenje lojalnosti. Kad mu se Olivia obrati za savjet oko problema u vezi, on joj ponudi da će je podučiti vještini zavođenja i pomoći joj kako da postane seksualno samopouzdanija. Prijateljska poduka uskoro se pretvara u intenzivnu i vrelu romansu. No, tad na površinu izbija Nateova prošlost i problemi s vezivanjem pa Olivia ostane slomljenog srca. Kad Nate shvati da je napravio najveću pogrešku u svome životu, morat će se potruditi više nego ikad prije kako bi se njegova najbolja prijateljica ponovo zaljubila u njega - ili bi je mogao zauvijek izgubiti...

Pošto sam knjige iz ovog serijala čitala jednu za drugom, sve su mi se istopile u jednu i zapravo su većinom slične.

Liv smo već upoznali u Johanninoj priči i već mi je u London Road postalo očito kako će ova priča biti njena. Liv je izvana super cura, jaka i nedodirljiva, puna samopouzdanja, a iz nutra sramežljiva i totalno neiskusna kada je u pitanju ljubav i seks. Ali zato tu uskače njen najbolji frend Nate (koji je također frend s Camom) i polako, ali sigurno ju uči koketiranju i ponašanju u krevetu kroz praksu.

I naravno, kako to već biva, zaljube se. No ju povrijedi, a kada uvidi da ne može živjeti bez nje, onda ju ganja.

Iako mi se svidjela knjiga, počela sam kužiti kao autorica u svaku priču mora ubaciti neki tragični događaj koji utječe na to da knjiga bolje završi. Tako je u prvoj Ellie morala imati tumor na mozgu, pa je Jo imala bliski susret s groznim  ocem, a u ovom slučaju je Nateov otac imao srčani. Zar nije to mrvicu izlizano? Ali što da toga nije bilo. Priče bi mogle završiti i u totalno drugom smjeru.
No to je samo u mojoj glavi kada si izmišljam druge scenarije.

Sve u svemu, i ova knjiga mi je draga i završila s pet zvjezdica na Goodreadsu :)