utorak, 26. travnja 2016.

Recenzija ~ London Road Samantha Young

Za Johannu Walker, njezin je mlađi brat središte svemira. Kao starija sestra, želi mu osigurati sve što može, ponajprije ljubav i obiteljsku toplinu koja je njoj toliko nedostajala u djetinjstvu. Na svoju sreću, ne znaju gdje im je otac, no, na nesreću, itekako dobro znaju gdje im je majka... Johanna ima vrlo jasne kriterije i kad su partneri u pitanju. U obzir dolaze samo uspješni, imućni i oni koji ne guraju nos u njezinu obiteljsku priču. A atraktivna Jo zna da može birati...

Međutim, u njezin pomno isplanirani i jasno određeni život ulazi Cameron McCabe. Prekrasan, poželjan i... znatiželjan. Zidovi koje je Jo podigla oko sebe počinju se rušiti, a požudu koju oboje osjećaju nemoguće je držati pod kontrolom.

Prvi put u životu, Johanna pada u iskušenje da svoje potrebe stavi na prvo mjesto.

Pogotovo kad Cameron upozna pravu istinu i sve njezine tajne..




Mislim da je nepotrebno opisivati kako ide ova knjiga kada ju je do sada pročitalo mnoštvo ljudi (prije mene). Na kraju mi samo ostaje da vam kažem koliko mi se svidjela.

Obožavam Jo. Iako je u Dublin Streetu nisam nešto voljela. Da, sudim knjigu po koricama kao što ju je i Cam krivo prosudio. Moje mišljenje o njoj oblikovala je Joss, ali Jo se dokazala kao puno više od obične ... hm, pa znate, da sad ne pišem proste riječi. Svidio mi se razvoj njenog lika i toliko je postala hrabra i jaka osoba.

Cama se ne može ne obožavati. Zbilja je poseban i od početka je bio tu, nije ništa zaribao kad se na kraju sve skupa pogleda. Zbilja je divan. Kada bi me pitali, je li mi draži on ili Braden duboko bih se zamislila. Braden ima svoje mušice i pomalo je sličan Greyu. Da, odgovorila bih da mi je Cam nekako draži.  (dobra vijest za sve obožavateljice Bradena xD)


Na kraju nema neke filozofije pa niti nema potrebe da dužim s recenzijom. Uživala sam čitajući ju i na kraju joj dajem peticu :)



Nema komentara:

Objavi komentar