utorak, 31. svibnja 2016.

Recenzija: Ljubav je sve što nam treba (Green Mountain #1) by Marie Force

Gradska cura poslom dolazi u idiličnu provinciju zametenu snijegom… I tamo nabasa na muškarca svojih snova.

Obiteljsku trgovinicu u Vermontu, u vlasništvu Abbottovih, mještani vole kao podsjetnik na jednostavnija vremena. Vlasnikova djeca su je naumila takvom i sačuvati – ali njihov otac ima drukčije planove… I zapošljava Njujorčanku Cameron Murphy kako bi izvukla posao iz pretpotopnog doba u kojemu je zapeo. Može li ljubav spojiti njihove u svemu suprotne živote?

Kad Cameron krene u Vermont da bi izradila web stranicu za novog klijenta, zamišlja opušten izlet u bezbrižnu planinsku provinciju. No, pošto uništi auto udarivši u gradskog losa, upoznaje najzgodnijeg junaka kojega je ikada vidjela. Nažalost, njezin spasitelj, Will Abbott, je i sin njezina klijenta – i ne želi imati posla ni s novom web stranicom ni s gradskom curom koja stoji iza nje…
 






Nakon čitanja doslovno sam izgledala kao ovaj gif gore. Imala sam osjećaj da moram pročitati ovu knjigu, doslovno me prizivala s police da ju primim u ruke i kao što ste mi komentirali, mnogima se svidjela i onda... Magija je valjda nestala.
Pa da vam probam nekako objasniti.

Što mi se svidjelo u knjizi:
Naslovnica definitivno, ali to nije u knjizi već na njoj -.-
Nina usredotoči se!


Isuse Bože, sad kad tu sjedim i pišem ovo ne znam što da još uvrstim pod to da mi se svidjela. Na kraju će ispast da je knjiga bezveze iako uopće nije. Lijep stil pisanja, ali opet ništa spektakularno.. I opet ja krenem u tom smjeru.
A da bolje pređem na one dijelove koji su mi se manje svidjeli, ili bolje da ublažim; nisu impresionirali..?
Pa da, knjiga me nije impresionirala. 
Opis je zvučao tako obećavajuće. Prvo poglavlje mi je bilo taaako obećvajuće. I onda bum. Više nema prepucavanja niti rivalstva i za dvadeset stranica se rodila 'Ljubav za kakvu još niste čuli' -.- Aj me upucaj odmah na mjestu.


I onda se kroz čitavu knjigu proteže ono što smo od početka zapravo znali, onaj njihov osjećaj obveze prema obitelji/prijateljima i 'moj život je ovdje, ne tamo' i slična sranja i sve to lagano već pred kraj dopizdi jer je predvidljivo i vrtjeli smo se par puta u krug iako smo znali kako će završiti. 
Bar sto puta je pisalo: kako je divan, kako je prekrasan, kako je pažljiv, kako je krepak (????? wtf), kako je njegova obitelj divna, kako ovo kako ono bla bla bla blaaaa 

Isuse stvarno zvučim grozno. Ne znam što mi je danas, valjda sam raspoložena za pisanje ovakve recenzije.
Morate me shvatiti, ova knjiga nije toliko loša koliko to sad izgleda. Meni samo nije bila ništa pretjerano posebno i pomalo dosadnjikava jer je predvidiva, ali to je ljubić za plažu i mozak na pašu pa ni nemojte očekivati ništa pretjerano posebno.
Od mene sasvim solidna trojka :)


Nema komentara:

Objavi komentar