petak, 3. lipnja 2016.

Recenzija: Nikkin Dnevnik by Rachel Renee Russell @Algoritam_hr

Kad vas roditelji presele u snobovsku školu; kad je novi mobitel nešto o čemu možete samo sanjati; kad vas nitko ni iz koje škvadre nimalo ne šljivi – mislite li da je život fantastičan? E, pa, ne misli ni Nikki Maxwell, četrnaestogodišnjakinja koja se našla u nezavidnoj situaciji.

No Nikki se ne predaje. Uposlit će kreativnost i smisao za humor, te prestati biti tek nevidljiva cura na školskom hodniku. Bilježeći, dan za danom, urnebesne uspone i padove, shvatit će što je (i tko je) stvarno kul.

Pred vama je prvi nastavak fantastično popularnog Nikkinog dnevnika čija će filmska verzija sigurno biti pravi hit.

Čim je ova knjigica stigla u prodaju, znala sam da ju moram pročitati. Jednostavno me privukla svojim šarmom :)
I baš mi je neki dan postalo dosadno natezati se s Glass Sword jer kad ti ne ide jednostavno ne ide i primila ovu vrckavu knjige u ruke i ostalo je povijest!

Iako se Nikki nadala da će na poklon dobiti novi mobitel, njoj je mama uručila praznu bilježnicu. Iako razočarana, Nikki počne voditi dnevnik o svojim (NE) zgodama u novoj školi.

Prožeta odličnim humorom od kojega se čovjek nasmije i naglas, a na to vas dodatno potaknu i maštovite i jednostavne ilustracije koje samo još više ukrašavaju ovu knjigu.

Pročitala sam svakakvih recenzija i nije mi jasno zašto su ljudi negativni. Ova knjiga pisana je prvenstveno za djevojčice koje su u pubertetu, a ljudi kao da su zaboravili da su prošli kroz tu fazu i da su oni bili mrzovoljni i na trenutke razmaženi, a da ne pričamo da se znao cijeli svijet srušiti ako vas netko krivo pogleda haha takva je i Nikki, jednostavna i obična tinejdžerica koja se samo želi uklopiti među popularnu škvadru iako joj to nikako ne polazi za rukom.
Također u jednoj recenziji piše 'ako se tako mladi Amerikanci ponašaju, onda smo upropašteni'. Došlo mi je da prasnem od smijeha. Jel ti ljudi uopće kuže kako se današnji klinci ponašaju sa 14 godina? Ova knjiga je toliko nevina da ne može biti više nevinija. Današnji klinci se već opijaju i na putu do škole puše. Sve što klinci u Nikkinoj knjizi rade a da nije lijepo je iživljavaju se nad njom, ali svaka škola ima 'zlostavljače'. Uvijek je tako bilo i uvijek će biti, samo gore.

Zato, dragi moji, nemojte se uopće ustručavati uzeti ovu super knjigicu za kćer ili njenu prijateljicu ili čak za sebe jer ovo štivo je zbilja za svaki uzrast, vrckavo i zanimljivo, brzo se čita i lagano. Moje tople preporuke :D

Inače, serijal već ima desetak knjiga vani i nadam se da će ih Algoritam što brže prevoditi :)



Nema komentara:

Objavi komentar