nedjelja, 10. srpnja 2016.

Intervju s autoricom S.J. Abbo knjige Samo budi tu + link za besplatni download

Dragi moji, sretna sam što vam mogu predstaviti S.J. Abbo, autoricu vrlo zabavne knjige Samo budi tu. Knjigu sam prije nekoliko mjeseci recenzirala na blogu, a sada možete i zaviriti u stvaralački svijet vlo drage autorice :)

1. Što te navelo da napišeš ovu knjigu? Od kuda ideja?

-Knjigu sam oduvek imala želju da napišem ali godinama nisam imala hrabrosti početi. Čitajući fantastične priče od izuzetno nadarenih autora, bojala sam se da ja neću umeti preneti na papir svoju ideju onako kako zaslužuje biti napisana, pa sam čekala pravi trenutak za to. A onda, jedan dan sam jednostavno samo sela za radni sto i počela pisati ono što mi se motalo po glavi dugo vremena i što sam imala potrebu podeliti sa drugima i stvorila sam "Samo budi tu".


2. Koji je tvoj izvor inspiracije? Pogotovo svih onih šaljivih dijelova na koje sam se onako dobro nasmijala :)


-Prvenstveno drago mi je što sam te uspela nasmejati. To mi je jedan od velikih pluseva u knjizi. Inspiraciju za priču sam dobila čitajući sve što mi je bilo dostupno zadnjih 30 godina i što sam u tuđim knjigama želela promeniti. 
Znate onaj trenutak u knjizi kada želite zakoračiti u stranice i prodrmati glavnu junakinju ili udariti junaka? Kada počenete vikati: "Neće valjda uraditi to?", Ili "Neeee!!!" Kada jednostavno niste zadovoljni krajem ili želite nastavak... 
Ja sam od svih tih delova, iz svih tih knjiga kojima sam bila nezadovoljna, stvorila jednu, zadovoljavajuću pozitivnu knjigu.
Volim humor, pozitivne ljude i lepe velike ljubavi kako u knjigama tako i u stvarnom životu i to sam želela i u svojoj knjizi. Bez suvišnih komplikacija i drame. Smeh i ljubav kao pokretač svega i lek za sve. 
Imam tu sreću da sam okružena duhovitim ljudima i moram priznati da sam neke osobine za svoje likova i njihove izjave "pozajmila" od prijatelja i voljenih osoba.

3. Možeš li nam ukratko objasniti proces pisanja knjige? Koliko je sve to trajalo? Jesi li je puno glancala ili si odmah bila zadovoljna onime što si napisala?

-Početkom prošle godine sam slučajno naletela na sajt koji daje priliku mladima (i nama ne tako mladim) piscima amaterima da objavimo svoje priče, i dobijemo povratne informacije, utiske i komentare na napisano -- Wattpad.
Tu sam počela pisati deo po deo svoje priče i polako su se oblikovala poglavlja knjige.
Oko godinu dana je trajao proces samog stvaranja i pisanja, a zatim je usledilo nekoliko meseci prepravljanje i doterivanje već napisanog. 
Nisam menjala previše originalne delove samo sam ih malo "uglancala".
Konačan proizvod je trenutno dostupan svima ali iskreno mislim da kada za neko određeno vreme, kada svežim, odmornim i manje uzbuđenim očima i srcem budem ponovo čitala svoju priču da će se tu naći još nekih prepravki i izmena. Do tada, nadam se da mi čitaoci neće previše zameriti na greškama jer ovo je moj prvi pokušaj kako pisanja tako, i editovanja i formatiranja.

4. Tko su tvoji uzori u pisanju? Najdraži autori?

-Svaki autor čije knjige sam čitala je poseban na svoj način i zaslužuje pohvale za trud, ideju i hrabrost da napiše knjigu. 
Ima jako puno onih koje bih mogla da pomenem kao one kojima se divim, i čije pisanje je imalo uticaja na mene, od dečijih pisaca, preko ozbiljnih književnika do amatera koji će jednoga dana verujem biti velika i zvučna imena... ali izdvojiću one u žanru koji me najviše interesuje kao autora, a to su definitivno tri briljantne dame:
-Nalini Singh
-J.R. Ward
-Gena Showalter

5. Pišeš li trenutno nešto? Ako da, možemo li i tu knjigu očekivati uskoro? :)

-Trenutno imam planove za novu knjigu i neke delove koje su mi pali na pamet u trenucima inspiracije ali još uvek nemam konkretnu radnju niti likove. 
Možda se iz tih delića sklopi nešto, možda i ne ali u svakom slučaju planiram da probam nešto malo drugačije.

Zavirite u delić mojih misli...

("Pogrbljena mršava starica stajala je ispred nakrivljene, trošene kuće, koja je bila, ako se uopšte tako mogla nazvati, jedina građevina kilometrima unaokolo. 
Obe već na izmaku snaga, umorne i istrošene, pružale su poslednji otpor i prkosile vremenu, i dalje pokušavajući zadržati kakav takav privid normalnosti.
U drhtavim, poškoranim rukama, starica je držala maleni smotuljak i stežući ga tankim koščatim prstima gledala zamagljenim očima u daljinu, ne obazirući se na pesak koji je vetra nanosio u njeno lice.
Tamo gde su nekada davno stajale predivne, ogromne, metalne i staklene zgrade, koje su joj kao detetu izgledale magično i kao da dodiruju oblake, sada su ležale samo zapuštene ruševine. Prekrivene morem peska dokle god se pogled pružao, stalno su menjale izgled zahvaljujući peščanim vrtlozima koji su se stvarali iznad njih. 
Bilo je dana kada se pitala, da li je sve to samo sanjala, i da li su ikada zaista i stajale visoke i uspravne ili je sve to bio plod mašte i ludila usamljene stare žene?!
Spustila je pogled ka svojim šakama i još jače stegnula smotuljak koji je držala, i koji je možda bio jedini podsetnik na prošla vremena.
Sa tugom se okrenula i poslednji put pogledala tu jadnu, oronulu kućicu, koja joj je bila utočište i saveznik poslednjih godina, a onda odlučnim snažnim koracima koji bi iznenadili svakoga, da je bilo ikoga da ih vidi, krenula u svoju poslednju avanturu.
Nijednom više nije pogledala iza sebe, samo je obrisala suzu sa izbrazdanog lica, koja je kanula nakon što je začula, kako se pod naletima vetra kroz kuću prolama zvižduk sličan jecaju.
To je bio i poslednji pozdrav ove dve jedine preostale, uspravne relikvije starog, iščezlog sveta.")


Za kraj, želim da se zahvalim vlasnici ovog bloga, Nini, na prilici da ovde promovišem svoju knjigu. Veliko mi je zadovoljstvo da sam upravo sa njom obavila svoj prvi intervju kao autor.
Nadam se da ćete svi uživati u mojoj knjizi koja je dostupna za besplatan download.
Od srca Vaša S.J.Abbo



Linkovi za download:
http://www.tusfiles.net/vwxzj7obybe9
http://www49.zippyshare.com/v/QBL74VkZ/file.html
http://www.megafileupload.com/77h9/Samo_Budi_Tu_by__S.J.Abbo_(ePub).epub
http://www.megafileupload.com/77ha/Samo_Budi_Tu_by_S.J.Abbo_(mobi).mobi
http://www.megafileupload.com/77hc/Samo_Budi_Tu_by_S.J.Abbo_(pdf).pdf

Nema komentara:

Objavi komentar