subota, 30. srpnja 2016.

The Assassin's Blade & Throne of Glass by Sarah J. Maas






Ne mogu vam opisati koliko mi je žao što sam svo ovo vrijeme čekala da krenem s čitanjem ovih knjiga! I presretna sam što nam na jesen ove godine izdavačka kuća Fokus donosi prvu knjigu iz serijala Throne of Glass  jer ove knjige nikako ne smiju zaobići vašu policu! One su MUST READ :D (za sada neće prevoditi The Assassin's Blade)
Ajde da sad malo smirim strasti i svoje fan girl vrištanje (jer mogla bih tako cijeli dan), bio bi red da vam i nahvalim ove dvije knjige i obrazložim zašto je ovaj serijal savršen upravo za vas!

Prvo i osnovno, The Assassin's Blade kotira visoko na Goodreadsu s 4,5 ocjenom, a Throne of Glass 4,25 sa skoro 230 tisuće recenzija! Ono WOW doslovno! Knjige bi se dale ugurati u neki YA Fantasy žanr s primjesom romanse, ali ništa pretjerano tek toliko da dovoljno začini priču o Celaeni i njenom životu (probat ću držati ovu recenziju što više spoiler free).

Iskreno, malo mi je žao što Fokus neće prvo prevesti The Assassin's Blade pošto bi tako dobili savršeni uvid u njen život prije zbivanja radnje u Throne of Glass. Meni je zbog toga čitanje TOG bilo puno jasnije i nisam bila u mraku, od početka sam znala tko je Celaena i što je sve pretrpjela u prošlosti. Ako čitate na EJ svakako si pročitajte The Assassin's Blade prije. Od samog početka svidjela mi se priča i način na koji ju je autorica ispričala i ne mogu vam opisati koliko sam uzbuđena oko cijelog tog serijala. 
Također, Throne of Glass ne mogu ništa drugo osim nahvaliti. Radnja je brza, zanimljiva i vatrena. Ne fali baš ništa, lako se čita i drži vas na rubu sve dok ne pročitate do kraja (kao ja jučer do dva ujutro xD). 

Celaena je... hm jednostavno rečeno, od ranog djetinjstva je trenirala i postala najbolji plaćeni ubojica u cijeloj državi. Opaka je i jaki ženski karakter no u prošlosti se dogodilo nešto što ju je u potpunosti slomilo i zamalo dovelo do ruba smrti. Ali njen duh teško je slomiti. U Throne of Glass ponovno dolazi k sebi i nalazi novu svrhu života a to je postati kraljev šampion i kroz četiri godine služenja za njega steći slobodu. No prvo treba pobijediti 24 suparnika koja su joj se našla na putu do titule, a suživot na dvoru uz šarmantnog princa i zanimljivog kapetana straže biti će vatren i zanimljiv. Oh, jesam li spomenula opako čudovište koje vreba i polako ubija jednog po jednog natjecatelja? Ooooo da, ovo štivo je za prste polizati :D

Ako već do sada niste shvatili poantu ove recenzije onda evo da vam nacrtam: kad knjiga izađe bez razmišljanja ju možete kupiti jer ovakvo nešto ne čita se svaki dan! Ako čitate na EJ, što još čekate, ajmo trk TBD, Amazon ili koja god već stranica i na čitanje s njima! :D


Definitivno ide na policu 
najboljih knjiga ikada!



Nema komentara:

Objavi komentar