subota, 20. kolovoza 2016.

Recenzija: Pogodba by Elle Kennedy

Sklopila je pogodbu s najpopularnijim frajerom na koledžu...
...no nije očekivala da će to biti tako opako dobro.
Hannah Wells napokon je pronašla nekoga tko je privlači. No iako je u svakom drugom životnom području vrlo sigurna u sebe, kad se radi o seksu i zavođenju njezino se samopouzdanje ruši zbog traumatičnih događaja iz prošlosti. Želi li privući pozornost svoje simpatije, morat će izaći iz svoje sigurne zone i natjerati ga da je opazi... čak i ako to znači da mora davati privatne instrukcije iritantnom, djetinjastom i umišljenom kapetanu hokejaškog tima u zamjenu za lažni spoj.

Garrett Graham ima samo jedan cilj: igrati profesionalni hokej nakon što diplomira. No sav njegov dosadašnji trud i naporan rad mogao bi biti uzaludan ne uspije li popraviti prosjek ocjena. Spreman je na sve da bi to postigao, pa i pomoći zajedljivoj brineti učiniti drugog tipa ljubomornim. No nakon jednog neočekivanog poljupca, a zatim i najvatrenijeg seksa koji su oboje iskusili, Garrett vrlo brzo shvati kako više ne može samo glumiti. Sad mu još preostaje uvjeriti Hannu da je ON taj koga ona zapravo želi.

Iskreno, nisam mislila da ću tako brzo primiti ovu knjigu u ruke, ali eto, bilo je to jedno jako dosadno subotnje poslijepodne na poslu, a u zadnje vrijeme dosta se bruji o ovom serijalu i vidim da su svi oduševljeni pa znate onu, 'kud svi tud i mali Mujo'.

Znači,početak knjige i ja:

Jep, moram priznati, fantastični početak koji te odmah uvuče i traži od tebe da čitaš dalje i dalje dok ju ne pročitaš u što kraćem roku. Hannah kao naizgled jaki ženski karakter odmah nam u prvom poglavlju otkriva da je bila žrtva silovanja. Nakon godina terapija ona je sada recimo okej, osim nekih mušica i one najbitnije da joj do sada nije bilo toliko ugodno s partnerom da bi doživjela orgazam, a nakon silovanja bila je u dvije veze.

Ali zato je tu Garrett kojega nikad ne treba uvjeravati da se uvuče u ženske gaćice. Najpopularniji i jedan od najvećih švalera na kampusu. On i Hannah sklope pakt kako će ga ona podučiti etici a on njoj pomoči oko frajera koji se njoj sviđa.

Mislim da je u potpunosti nepotrebno dalje opisivati radnju jer je svima jasno kamo ovo vodi, zar ne?

Da vam pravo velim, drago mi je da odmah nisam skočila pisati recenziju za ovu knjigu jer nisam niti imala vremena, a drugo, zapravo sam imala vremena razmisliti o ovoj knjizi i onome što ću ovdje napisati. Iako sam odmah dala ocjenu 4, pisala bih hvalospjeve ko neki luđak, al sad kad si razmislim, želim biti realna i napisati vam ono kako se osjećam kad sam si dobro razmislila o knjizi.

Da, knjiga je dobra što dokazuje i činjenica da kotira jako visoko na Goodreadsu. Ali, ja uvijek imam ali xD imam i dosta zamjerki.
Radnja je od početka do kraja predvidiva da jače ne može biti. Neki bi rekli, pa to je ljubić, što očekuješ? Istina, al brate mili, daj malo više zakuhaj, a ne da znam šta će se dogodit prije no što pročitam. Cijela priča dobro je tekla do trenutka kada je trebao nastupiti vrhunac radnje i zakomplicirati da bi se na kraju otpetljalo, ali taj vrhunac mi je bio toliko mlitav da mi je kraj izgledao totalno zbrzano i nedovršeno iako je happy end i sve to, ali opet je meni ostavio taj neki gorak okus, kao da je autorica napisala samo da na neki način završi s pričom. I falilo mi je još neke dorade sa strane i to ne znam kak da vam opišem, a da ne spoilam, ali mislim da je priča bila nekako previše fokusirana samo na njih dvoje a oni likovi koji zapravo jesu jako utjecali na njih i nisu toliko istaknuti koliko bi trebali biti (kao Justin i Garrettov otac). A da ne spominjem činjenicu da joj je trebao baš on da ju popravi i da napokon počne doživljavat orgazme. Iskreno, to mi je mutavo! Znam da većini vas to nimalo ne smeta jer fakat vidim tonu euforičnih komentara, al ak do sad niste skužili da sam cjepidlaka onda fakat ne znam gdje ste do sad bili :P a i PMS čini svoje xD

Znači, knjizi dajem četvorku bez obzira na sve one moje zamjerke, jer ipak je to ljubić za plažu i da se opustite na par sati sa seksi frajerom. Dobra je, ali po meni nije savršena, ali opet svakako preporučujem da ju uzmete u ruke i čitate.

Zaključak nakon čitanja i pisanja recenzije: