petak, 3. veljače 2017.

Recenzija ~ Slatka Nevolja & Nezaboravna Avantura by Cora Carmack

Prva knjiga "Slatka nevolja" vodi nas u život mlade Bliss kojoj njezina zabranjena veza izaziva slatku muku, a njezin put sazrijevanja čitatelje odlično zabavlja!
Bliss Edwards uskoro će diplomirati na koledžu, a još uvijek je nevina. Kako joj je dojadilo biti jedina djevica među prijateljicama, zaključi da je problem najbolje riješiti što je brže i jednostavnije moguće – avanturom za jednu noć. Ali plan se izjalovio nakon što se uplašila i ostavila predivnog muškarca samog i nagog u krevetu – i to s opravdanjem u koje ne bi povjerovao nitko tko ima imalo soli u glavi. A kao da to nije bilo dovoljno ponižavajuće, nakon što je došla na prvo predavanje posljednjeg semestra, prepoznaje svog novog profesora. Jer ostavila ga je nagog u svome krevetu prije kojih osam sati…
Može li ono što nas najviše plaši biti najbolje što nam se dogodilo?

Većina bi djevojaka dala sve da može mjesecima putovati Europom nakon fakultetske diplome, bez obaveza, bez roditelja i bez ograničenja na kreditnoj kartici. Ni Kelsey Summers nije iznimka. Provodi se kao nikad u životu… odnosno, barem se trudi samu sebe u to uvjeriti. Samotan je posao kad pokušavaš spoznati tko si, naročito kad se plašiš onoga što bi mogao otkriti. Nema te količine pića ili plesa koji mogu otjerati Kelseyinu usamljenost, ali možda to može Jackson Hunt. Nakon nekoliko slučajnih susreta, on je uvjeri da zajedno krenu na pustolovno putovanje umjesto da se nastavi do besvijesti opijati. Sa svak im novim gradom i iskustvom, Kelseyin um postaje sve bistriji, a srce malo manje njezino. Jackson joj pomaže da spozna vlastite snove i žudnje. Ali što Kelsey više doznaje o sebi, sve više shvaća koliko malo zna o Jacksonu.

Prošli tjedan moja me draga book fendica s bloga Ključ za knjigu potaknula da u ruke uzmem Slatku Nevolju. I jesam jer sam željela vidjeti hoćemo li imati slična mišljena. Ovo bi se moglo nazvati neki buddy readom iako to nije bio, ali ja sam joj svejedno dosađivala porukama o dojmovima knjige. Hvala što me trpiš :*

Njenu recenziju možete naći na ovome linku.

Pošto nas dvije dijelimo potpuno isto mišljenje, željela bih se samo nadovezati na njenu recenziju.

Slatka nevolja (Losing it) na mojoj je TBR listi već godinama jer tko god ju je tada čitao bio bi oduševljen, a tako vjerojatno i ja. No puno je vremena od tada prošlo, a mene je u zadnje vrijeme postalo teško impresionirati. Ovo štivo je za sjesti jedno poslijepodne, pročitati ga, a onda nastaviti sa životom kao da se ništa nije dogodilo i to je to. Ako tražite neko dublje štivo, to nisu ova knjige, a ja sam upravo to očekivala pa sam se na kraju nešto i razočarala. A da ne pričam o tome kako knjiga zapravo i nema neku posebnu radnju, a čak niti vrhunac. U principu se priča vrti oko toga kako je Bliss djevica i kako se riješiti te situacije.

Nakon Slatke Nevolje, nekako je u mojoj glavi bilo da je Nezaboravna Avantura (Finding It) drugi dio i tek nakon pola pročitane knjige shvatila sam da je to treća. Ali nije mi žao. Iskreno, uopće mi se ne čita knjiga o Cadeu jer mi se tip ne sviđa. U Slatkoj nevolji doživjela sam ga ko nekog potrčka (da ne kažem pizdu, ups, rekla sam haha) i kao lik mi uopće nije sjeo. Vidi se da je Nezaboravna Avantura daleko kvalitetnije napisana ali i dalje je tu priča koja zapravo nema neki posebni zaplet niti vrhunac. A Kelsey kao lik vjerojatno neće sjesti svakome, pogotovo ne na početku same knjige.

Teško je o knjizi pričati, a da ne spoilam. Zamišljati mjesta kojima su putovali bilo je lijepo, ali biti u Kelseyinoj glavi na neke momente postalo bi mi previše naporno. Pogotovo pred kraj.

Tako da, eto, preporučila bih knjigu samo ako nemate neka posebna očekivanja i ako vam je dosadno jer se mogu pročitati brzo. Mislim da odustajem od Core i njenih knjiga :/