utorak, 16. svibnja 2017.

Recenzija: Wallbanger - Moj neodoljivi susjed (Cocktail #1) by Alice Clayton

Već prve noći u svojem novom stanu u San Franciscu Caroline shvaća koliko će dobro upoznati određene noćne navike svojeg susjeda. Zahvaljujući tankim zidovima i susjedovoj poprilično dobroj fizičkoj spremi, Caroline ne čuje samo udaranje kreveta o zid, nego i oduševljene reakcije njegovih (kako se čini) mnogobrojnih partnerica. Kako je Caroline trenutno usred samonametnutog predaha od muškog roda, a susjed očigledno pogubno privlačan, Caroline ubrzo većinu vremena provodi budna zbog vlastitih maštarija u jednakoj mjeri koliko i zbog buke. Ali kad se njezin zid doslovno zatrese zbog svog tog... nabijanja, Caroline ljutito – odjevena tek u ružičastu spavaćicu – odjuri obračunati sa Simonom Parkerom, svojim glasnim, ali dotad neviđenim susjedom. Napetost među njima nožem se može rezati, no Caroline ubrzo shvaća da dobrosusjedski odnosi možda imaju svoje prednosti...

Zavodljiva mješavina vreline i humora, nova knjiga Alice Clayton je urnebesna pripovijest o privlačnosti na prvi pogled.“Bijeg od stvarnosti, zabavan i duhovit dijalog, niz seksi prizora – svi koji vole Rachel Gibson i Helen Fielding, uživat će u prvom susretu s Alice Clayton”Booklist



Moram priznati da mi je ova knjiga već duže vrijeme bila na TBR listi i napokon me počela dozivati s police i mamiti me da ju pročitam, a knjizi se jednostavno ne smije reći ne kada vas doziva ;)

Već na samom početku znala sam da me čeka uzbudljiva avantura prošarana fantastičnim humorom. A to sam i dobila, glavna junakinja puna je duhovitih dosjetaka koje vas navedu da se na glas nasmijete, a ja vjerujem da već svi vi dobro znate da je kod mene veliki plus kada me knjiga nasmije.

Da ne prepričavam radnju u detalje, reći ću samo da sam bila zadovoljna s onime što sam čitala doslovno do zadnjih stotinjak stranica, baš do puta u Španjolsku. Tu je nekako krenulo nizbrdo i ono za što sam mislila kako bih mogla ocijeniti peticom ko iz topa, srozalo mi se na prihvatljivu trojku. Mislim da je od tada pukla ljubav između mene i te knjige jer mi je tu postala bez veze i previše nabacana hrpom bedastoća, a onda i razvlačenjem samog vrhunca. To se dalo izvesti i puno bolje, ali to je samo moje osobno mišljenje ;)
Na kraju sam joj dala neku zlatnu sredinu, a to je četvorka. Kakvi su vaši dojmovi?

Btw jeste li znali da je ova knjiga zapravo bila fan fiction Sumrak sage? Šokantno, zar ne, ili ne s obzirom kad se u obzir uzme Pedeset Nijansi.

Wallbanger je prvi dio Cocktail serijala koji ima sveukupno pet knjiga od kojih su kod nas prevedene prve tri u nakladi Stilus, 24 Sata.




1 komentar:

  1. Oho, pet delova? Ovo nisam znala... Duhovito i razigrano. I ja sam imala faze love/hate ovog serijala... Ostala zaglavljena izmežu 4 i 5,ali uvek dam ocenu više. Mada, kako vreme prolazi, čini mi se da sam strožija...

    OdgovoriIzbriši